Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 75 van 137

SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Vragen aan de moderators

Missingrostar doet al een paar dagen alsof ze een moderator is zegmaar, en voorbeeld ervan: http://www.simsnieuws.nl/2012/06/22/the ... ment-46893
Zoals bij het pamper luier gedoe. Volgens mij doet ze dit, omdat ze er zelf al werd terecht gezegd van haar dialect. Dit is al een paar dagen bezig denk ik.

v Geen moeite, ik werd er ook irritant van.

Laatst gewijzigd door SimsDreams op wo 26 sep 2012, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk

Jullie zijn niet de enigen,het was mij ook al een paar keer opgevallen.
Doordat Missringostar dit doet gooit ze regelmatig een topic helemaal van de wijs en gaat het niet meer over het onderwerp,erg vervelend.
Ik denk dat er toch even met haar/hem gesproken moet worden over de regels hierover. :)
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik weet het, maar ze bedoelt het denk ik goed :) Zodra ze het weer doet zullen we haar wel even een berichtje geven :)

EDIT: Heb even gereageerd, ik hoop dat dit helpt. Zo niet hoor ik het graag van jullie :)!
Legendardisch
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Sorry dat ik dubbelpost maar me mobiel deed raar..

Deze persoon begon na de dialect regel.. En nadat ik haar hebt bekeken ben ik tot de conclusie gekomen dat ze troll gedrag vertoont en did zonder goedebedoelling doet.
Ze is topics aan het ontsporen met haar gedrag. En uit mijn forumcultuur en wat ik weet (ik ben moderator buiten dit forum) is topics ontsporen iets wat een troll doet.
Zij zou doorgaan tot dat wij stoppen met aandacht geven of haar bannen.
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik word helemaal tierelier van die onnodige reacties bij berichten, natuurlijk er zijn hier ook kleinere kinderen.. Maar ik irriteer me er mateloos aan omdat dit een tijdje geleden nog niet was. O_o
Afbeelding
AnsjJ2

@ big mama, nieuwtjes kun je melden in een pm bij hiki of in een ander topic. Dit topic is alleen bedoelt voor de mods

Aan spam etc kunnen wij nog steeds niks doen, we doen meer achter de schermen aan spam dan jullie zien/weten, we hopen er snel vanaf te zijn. Dus nog even geduld :)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Waarom komt er eigenlijk geen mogelijkheid om een poll aan te maken in de screentopics en bouwtopics?

V Ohh oke, dankje :D

Oh, oeps, het is zelfs nog vandaag gevraagd :$

Laatst gewijzigd door Deetui op zo 30 sep 2012, 12:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Simmielove

Nina schreef:^ Het is al aangevraagd bij Xelles! :) We hopen dat het er snel kan komen want dat zou een stuk makkelijker zijn ;)
Zo'n vraag stond ook in het topic "Wat wil je zien op SN?", dus ik heb het even voor je gekopieerd.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie