Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 64 van 137

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vragen aan de moderators

Al gedaan :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vragen aan de moderators

Geregeld :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Vragen aan de moderators

Is het niet veel handiger als je mensen op het !-tekentje (TeM knop, Tip een Mod) laat klikken en daar bij de mogelijkheden bijv. dubbelpost of topic met soortgelijk onderwerp erbij te zetten. Dan hoeft niet iedereen hier in dit topic steeds een berichtje te plaatsen en de moderator krijgt meteen een berichtje waar het veranderd/verwijderd moet worden.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

Meestal hebben wij dat soort dingen zelf al door, als we het niet door hebben.. Meld je het in dit topic :) Ik snap je punt wel hoor :) maar het is voor ons niet handig. Zo krijgen wij allemaal berichten binnen, en weten we niet wie wat heeft gedaan. Dit is het handigste: De gene die het op kan pakken pakt het op :)
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

De tekening die je hebt gepost was van iemand anders op DeviantArt ;) Verder willen we niet in het openbaar in discussie gaan. Je kan reageren op de PM van Hikari of één van ons een PM sturen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie