Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

86 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ My last chapter ~ Einde generati

Bedankt allemaal :D

@ Dave
Ik vind Zac ook niet zo knap, ik vind Savannah wel knap, vooral als jongvolwassene (ik had toen ze tiener werd haar kleding aangepast in CAS en toen keek ik hoe ze er als jongvolwassene uit zou zien :)

@ Shevens
Ik vind dat wel meevallen, ze zijn niet helemaal op zijn dunst dacht ik ;)

@ o0-simlove-0o
Ik zit nu op 3 atheneum :laugh hoezo?
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ My last chapter ~ Einde generati

Ik heb nog niet je laatste up gelezen vanwege tijdgebrek vandaag maar wel naar je screens gekeken en die vond ik erg mooi,vooral de laatste. :wub
Ik lees een andere keer je up maar wilde dit alvast zeggen. ;)

Ondertussen tijd gehad om te lezen en hele leuke up.Leuk dat het van moeder op dochter overgaat.
Ben benieuwd naar de 2de generatie. :D
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ My last chapter ~ Einde generati

Jayden

Afbeelding

Het was een zwoele zomeravond en ik zat op een bankje op het strand naar de sterren te kijken. Mijn gedachten dwaalden al snel weer af, mijn moeder die dolblij was dat ze met mij mee mocht verhuizen en mijn broer, die over een paar maanden al zou trouwen met zijn vriendin Sterre. Ik vond het een gek idee dat zij samen waren, ik had Sterre altijd als mijn beste vriendin gezien en als de verloofde van mijn broer.

Afbeelding

Morgen zou de diploma-uitreiking zijn, ik was geslaagd en Zac tegen alle verwachtingen in ook. Na de zomervakantie zou ik een tijdje stage gaan lopen bij het ziekenhuis en daarna hopelijk een vast contract krijgen. Ik keek er al naar uit om mensenlevens te redden, iets wat ik altijd al heb willen doen. Toch vond ik het vreemd dat Zac de legacy niet van onze moeder heeft overgenomen. Hij heeft al bijna een vrouw, en ik, ik ben nog steeds vrijgezel. Ik had genoeg aandacht van jongens in mijn tienerjaren, maar geen enkele jongen had echt mijn aandacht kunnen trekken.

Afbeelding

Dan word ik ineens uit mijn gedachten “gehaald”, er komt een jongen naast me zitten, een knappe jongen om wat preciezer te zijn.
‘Hallo’ zegt hij, ‘Ik ben Jayden, Jayden Collins.’
‘Hoi, ik ben Savannah.’ Ik kijk hem beter aan en zie wat voor een mooie ogen hij heeft.
‘Mooie naam.’ zegt hij. Ik rol al bijna met mijn ogen, hoeveel jongens zeggen wel niet “mooie naam” als je je voorstelt?

Afbeelding

Toch behoort hij niet tot het lijstje van jongens die mijn aandacht niet kunnen trekken. Hij vertelt veel over hem en dat spreekt me op een bepaalde manier aan. Dit is de enige jongen - op mijn broer na - waarmee ik echt kan praten en dat ik me ook op mijn gemak voel. Als ik met andere jongens praat heb ik vaak het gevoel dat ze iets van mij verwachten maar bij Jayden is dat helemaal niet het geval. Hij doet gewoon aardig, alsof hij er niks voor terug verwacht.

Afbeelding

‘Het was erg gezellig vanavond maar ik moet nu echt gaan. Eigenlijk zou ik al een uur geleden thuis zijn en mijn moeder zal zich vast zorgen maken, mijn telefoon ben ik ook alweer vergeten mee te nemen…’
Voordat ik tijd heb om mijn zin af te maken onderbreekt Jayden mij. ‘Maakt niet uit, zullen we snel weer wat afspreken, bijvoorbeeld om naar de karaokebar te gaan?’
‘Ja, dat lijkt me leuk.’ zeg ik, misschien iets te blij.

Afbeelding

Voordat ik vertrek pakt hij mijn arm vast, een tinteling schiet van mijn arm naar mijn buik en voordat ik een millimeter beweeg drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik trek mezelf niet terug maar beantwoord de kus. Ik weet dat ik nu echt moet gaan dus ik schrijf mijn nummer snel voor hem op en loop weg om naar huis te gaan.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 2 ~ Jayden ~ 3/6/2012

De diploma-uitreiking

Afbeelding

En daar sta ik dan, voor het gemeentehuis waar de diploma-uitreiking heeft plaats gevonden. Mijn harde leerwerk tijdens de examens zijn zeker niet voor niet geweest, ik heb niet alleen mijn diploma gehaald, maar ik ben ook cum laude geslaagd. Mijn moeder is hartstikke trots, elke dag zegt ze wel dat ze trots op me is. Ik heb mijn moeder naar buiten zien lopen maar ik kan haar nu niet meer vinden. Dan zie ik haar een paar meter van een bankje af staan en ik loop meteen naar haar toe.

Afbeelding

‘Hoi mam.’ zeg ik.
‘Gefeliciteerd, voor de zoveelste keer.’ zegt ze op een grappige toon.
‘Heb jij misschien Zac gezien?’ vraag ik.
‘Toen ik naar buiten liep was hij nog met Sterre en haar ouders aan het praten, hij zal zo wel naar buiten komen.’
Net op dat moment zag ik Zac naar buiten lopen.

Afbeelding

Meteen loop ik naar hem toe en geef hem ook een knuffel. We feliciteren elkaar beiden met het behalen van ons diploma en praten wat over koetjes en kalfjes.
‘Is er een reden dat je zo blij kijkt.’ vraagt Zac uiteindelijk. Ergens wist ik al dat hij hierover zou beginnen, Zac is degene die me het beste kent en hij merkt natuurlijk ook meteen op als ik blij ben. Soms is dat een beetje irritant, vooral als ik ergens niet over wil praten maar meestal vind ik dat wel leuk.

Afbeelding

‘Ik heb gisterenavond iemand ontmoet, meer niet.’ zeg ik in de hoop dat Zac niet door gaat vragen. Mijn moeder komt aan gelopen en Zac merkt al dat ik niet bij haar in de buurt over een jongen wil gaan praten, ze is nogal enthousiast over de 5G challenge en bij elke jongen die ik een beetje leuk vind of die met me flirt begint zij al van: ‘Hij zou wel een leuk iemand zijn voor de challenge.’ Ik weet dat ze het goed bedoeld maar het werkt op mijn zenuwen.
‘Zullen we maar naar de bistro gaan?’ vraagt mijn moeder en we lopen beide achter haar aan, om samen weer eens gezellig te gaan eten.

~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-

Beetje een korte up maar dit weekend komt er waarschijnlijk toch een up, ik heb toch screens t/m hoofdstuk 6. Volgende week start wel mijn proefwerkweek maar ik denk dan wel dat ik wat ups kan schrijven, screens maken wordt waarschijnlijk wat moeilijker. En na de proefwerkweek heb ik veel leuke dingen te doen dus dan zal ik waarschijnlijk ook geen screens maken, ik zal proberen generatie 2 nog voordat ik op vakantie ga af te ronden maar dat wordt waarschijnlijk moeilijk :D
Ik hoop dat jullie de update leuk vonden :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie