Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

29 berichten • Pagina 1 van 2

alexie
Oplichter Oplichter

Jouw huis in mijn wereld? Bouw mee.

Zo als sommigen van jullie al gezien hebben bouw ik een wereld.
De wereld

Nou hou ik een huizenbouw wedstrijd waarvan 3 winnende huizen een plaats in me wereld krijgen.

Het werkt als volgt, je heb de kans om je in te schrijven tot 16 oktober 2010, je kan dan al gelijk beginnen met je huis te bouwen.
Op 16 oktober komt er een topic, dan kan iedereen zijn huisje inleveren tot 23 oktober 2010.
Daarna komt er een nieuwe topic waar alle plaatjes/ huizen komen met elke deelnemer die een huis ingeleverd heeft, en dan kan iedereen erop voten.
Daarna de 3 huizen met de meesten vote's krijgen een plek in me wereld.

Je ben volkomen vrij om te bouwen wat je wil, zolang je binnen de eisen blijft die ik hieronder noteer.

Huis prijs: 20.000-150.000
Huis prijs inclusief inboedel: 20.000-450.000
Badkamers: 1-2
slaapkamers volwassenen: 1
slaapkamers kinderen: 3-4
slaapkamers baby/peuters: 1
auto plaatsen: 1-2
kavel groote: 50x50 EDIT: de kavel groote mag nu ook anders dan 50x50. reden staat op pagina 2.

verdere specificatie:
Een huis zonder inwonende sims.
Geen downloads, behalve de gratis van de EA store
Geen flat gebouw, blijf binnen de hoogte van 5 muren.
Bij het plaatsen van je huis na 16 oktober minimaal 4 tot maximaal 10 foto's van je huis meeleveren.

voor de rest ben je helemaal vrij om te doen wat je wil,je hoef niet op limieten te kijken, bouw gewoon waar je zin in heb.

voor de mensen die geen 50x50 kavel hebben, ze leggen niet in de standaard steden, heb ik een bouw wereld gemaakt.
Afbeelding
hier is de wereld te downloaden: klik hier
En als bonus voor de 3 winnende huizen, krijgen hun namen een plek op de credit schilderij die overal in de wereld te vinden zal zijn.

ik wens iedereen veel succes en plezier :D

Deelnemers:
Nina
UltraPulse
superfan :( gaat hem helaas niet lukken om een huisje te bouwen binnen de tijd
tessiegril
maike0090
caesar11111
Ayumii

EDIT: wijziging van kavel formaat.

link naar inlevertopic

Laatst gewijzigd door alexie op za 16 okt 2010, 10:25, 11 keer totaal gewijzigd.

alexie
Oplichter Oplichter

Re: Jouw huis in mijn wereld? Bouw mee.

ik zou graag willen weten wie er al begonnen was met het huisje.

als het niemand is las ik het af,
mochten er mensen zijn die er dus al wel moeite in hebben gestoken gaat het wel door, maar de kavel komt in een andere wereld te liggen.
er is helaas een gigantische error ontstaan en die kan ik helaas niet meer fixen.
dus jah ik zou graag even willen weten of jullie er hard mee bezig zijn of dat er nog begonnen moet worden.
alexie
Oplichter Oplichter

Nina schreef:Ik ben nog niet begonnen, sorry. Ik ben nog bezig met een groot huis voor mijn verhaal, opzich wil ik dat wel inleveren maar dat is een 40x40.
is goed die 40x40 zal de regels ff bijwerken, aangezien nieuwe wereld ik ook nieuwe kavels kan plaatsen :P

Vergeet niet nog maar 2 dagen om in te schrijven.
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Oke, ik moet dat huis toch nog afbouwen voor mijn verhaal en dan maak ik gelijk foto's voor hier :D Hij staat trouwens al in mijn creatietopic maar die versie is verdwenen nadat ik alle downloads had verwijderd. Hij liep namelijk vast omdat er teveel downloads in zaten.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten