De wereld
Nou hou ik een huizenbouw wedstrijd waarvan 3 winnende huizen een plaats in me wereld krijgen.
Het werkt als volgt, je heb de kans om je in te schrijven tot 16 oktober 2010, je kan dan al gelijk beginnen met je huis te bouwen.
Op 16 oktober komt er een topic, dan kan iedereen zijn huisje inleveren tot 23 oktober 2010.
Daarna komt er een nieuwe topic waar alle plaatjes/ huizen komen met elke deelnemer die een huis ingeleverd heeft, en dan kan iedereen erop voten.
Daarna de 3 huizen met de meesten vote's krijgen een plek in me wereld.
Je ben volkomen vrij om te bouwen wat je wil, zolang je binnen de eisen blijft die ik hieronder noteer.
Huis prijs: 20.000-150.000
Huis prijs inclusief inboedel: 20.000-450.000
Badkamers: 1-2
slaapkamers volwassenen: 1
slaapkamers kinderen: 3-4
slaapkamers baby/peuters: 1
auto plaatsen: 1-2
kavel groote: 50x50 EDIT: de kavel groote mag nu ook anders dan 50x50. reden staat op pagina 2.
verdere specificatie:
Een huis zonder inwonende sims.
Geen downloads, behalve de gratis van de EA store
Geen flat gebouw, blijf binnen de hoogte van 5 muren.
Bij het plaatsen van je huis na 16 oktober minimaal 4 tot maximaal 10 foto's van je huis meeleveren.
voor de rest ben je helemaal vrij om te doen wat je wil,je hoef niet op limieten te kijken, bouw gewoon waar je zin in heb.
voor de mensen die geen 50x50 kavel hebben, ze leggen niet in de standaard steden, heb ik een bouw wereld gemaakt.

En als bonus voor de 3 winnende huizen, krijgen hun namen een plek op de credit schilderij die overal in de wereld te vinden zal zijn.hier is de wereld te downloaden: klik hier
ik wens iedereen veel succes en plezier

Deelnemers:
Nina
UltraPulse
superfan

tessiegril
maike0090
caesar11111
Ayumii
EDIT: wijziging van kavel formaat.
link naar inlevertopic
Laatst gewijzigd door alexie op za 16 okt 2010, 10:25, 11 keer totaal gewijzigd.