Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 47 van 108

nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

f*ck..
Hebben jullie een idee hoe je hiermee om moet gaan?

Mijn beste vriendin vertelde me dat ze een eetstoornis heeft, en dat het officieel 'anorexia' genoemd wordt.. Ik ben (tot nu toe) de enige die ze in vertrouwen heeft genomen, naast haar ouders en onze mentor. De psychologische instellingen weigeren haar al omdat ze te weinig weegt; haar BMI is rond de 13, terwijl 18 t/m 22 als 'goed' wordt beschouwd, en onder de 17,5 als een eetstoornis.
Vandaag is ze naar de kinderarts geweest, want ze zou geopereerd worden aan haar oor (iets heel anders) en dat gaat nu niet meer omdat ze te licht is. En ik ga vandaag naar haar toe omdat ze heel slecht nieuws heeft, naar haar zeggen :(
Ze is wel blij dat ze mij in vertrouwen heeft genomen, wat ik op mijn beurt heel fijn vind.. Maar vanavond gaat ze het ook aan onze andere beste vriendin vertellen, die het dus nog niet wist.

Help? Ik stress bestwel heel erg :( En ik ben ook bezorgd als hell...
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Jeetje ik weet ongeveer hoe je je voelt. Mijn beste vriendin had bijna anorexia...
wat je vooral niet moet doen is: haar dwingen te eten, haar dwingen er over te praten, je schuldig of depressief gaan voelen, doorvertellen of er per ongeluk uit flappen dat ze een eetstoornis heeft.
Wat je wel kan doen: laten zien dat je haar steunt, luisteren naar wat ze te vertellen heeft, haar laten merken dat je met haar meeleeft en dat ze altijd bij je terecht kan

En verder sta je helaas machteloos. Dit moet zij oplossen , al voelt dat natuurlijk nogal oneerlijk. Gewoon een goede vriendin voor haar zijn is het beste

Succes :knuffel
Afbeelding
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

nonnieven1 schreef:f*ck..
Hebben jullie een idee hoe je hiermee om moet gaan?

Mijn beste vriendin vertelde me dat ze een eetstoornis heeft, en dat het officieel 'anorexia' genoemd wordt.. Ik ben (tot nu toe) de enige die ze in vertrouwen heeft genomen, naast haar ouders en onze mentor. De psychologische instellingen weigeren haar al omdat ze te weinig weegt; haar BMI is rond de 13, terwijl 18 t/m 22 als 'goed' wordt beschouwd, en onder de 17,5 als een eetstoornis.
Vandaag is ze naar de kinderarts geweest, want ze zou geopereerd worden aan haar oor (iets heel anders) en dat gaat nu niet meer omdat ze te licht is. En ik ga vandaag naar haar toe omdat ze heel slecht nieuws heeft, naar haar zeggen :(
Ze is wel blij dat ze mij in vertrouwen heeft genomen, wat ik op mijn beurt heel fijn vind.. Maar vanavond gaat ze het ook aan onze andere beste vriendin vertellen, die het dus nog niet wist.

Help? Ik stress bestwel heel erg :( En ik ben ook bezorgd als hell...
Ik heb zelf een verleden met anorexia etc... Je moet haar gewoon steunen en haar helpen met de dingen waarmee je haar kan helpen...
Love your life
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Ik ben zo bang :(
Vandaag wordt mijn vriendin - die anorexia heeft - weer getest op allerlei dingen. Even een samenvatting van 2 dagen geleden; 35,8 kilogram met kleren aan, goede temperatuur, maar 50 (eenheid) hartslag, wat heeel slecht is. Dus de kinderarts twijfelde of ze haar wel naar huis kon laten gaan.. Uiteindelijk mocht het toch, maar wel met de mededeling dat ze vrijdag terug moest komen, en als er dan geen stijgende lijn in haar gewicht zou zitten, zou ze direct opgenomen worden en aan de sondevoeding, enzow.
En als ze vandaag wèl meer weegt dan 2 dagen geleden, dan wordt ze maandag weer getest en kan ze dus weer opgenomen worden. En als ze dan wonder boven wonder niet opgenomen wordt, heeft ze 26 april een intekengesprek bij een kliniek, waar ze dan óf helemaal opgenomen wordt, of er een paar keer in de week naartoe gaat.
En ze heeft het onze vrienden verteld, en die namen het redelijk goed op :)
Maar nu ben ik bang :'( :S
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Aww sterkte ;o

Heb net een of ander tijdschrijft gekregen, en daar zit mascara bij ofzo xD
Nuja, wel zonde, ik gebruik het toch nooit :roll
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^^ Heel veel sterkte :( Ik zou niet weten wat je zou kunnen doen, behalve hopen op het beste :( Maar succes :(

^ Die mascara's die je bij tijdschriften krijgt, zijn toch altijd echt super slecht. Dus wat dat betreft is daar niks zonde aan :sweatdrop

Ik verheug me op het cocktailjurkje dat ik morgen ga kopen :wub

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie