Nail-art gedaan, alleen het is een beetje mislukt doordat ik mijn kunstnagels moest aandrukken

2155 berichten • Pagina 47 van 108
Laatst gewijzigd door xBbyTiinaa op wo 30 mar 2011, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb zelf een verleden met anorexia etc... Je moet haar gewoon steunen en haar helpen met de dingen waarmee je haar kan helpen...nonnieven1 schreef:f*ck..
Hebben jullie een idee hoe je hiermee om moet gaan?
Mijn beste vriendin vertelde me dat ze een eetstoornis heeft, en dat het officieel 'anorexia' genoemd wordt.. Ik ben (tot nu toe) de enige die ze in vertrouwen heeft genomen, naast haar ouders en onze mentor. De psychologische instellingen weigeren haar al omdat ze te weinig weegt; haar BMI is rond de 13, terwijl 18 t/m 22 als 'goed' wordt beschouwd, en onder de 17,5 als een eetstoornis.
Vandaag is ze naar de kinderarts geweest, want ze zou geopereerd worden aan haar oor (iets heel anders) en dat gaat nu niet meer omdat ze te licht is. En ik ga vandaag naar haar toe omdat ze heel slecht nieuws heeft, naar haar zeggen![]()
Ze is wel blij dat ze mij in vertrouwen heeft genomen, wat ik op mijn beurt heel fijn vind.. Maar vanavond gaat ze het ook aan onze andere beste vriendin vertellen, die het dus nog niet wist.
Help? Ik stress bestwel heel ergEn ik ben ook bezorgd als hell...