Jup ook zo'n 40 graden bij ons waarschijnlijk. Gezellig.
Ivm met het warme weer moet ik morgen, overmorgen en vrijdag beginnen met werken om 6 uur... Om 5 uur opstaan yeah... Weliswaar dan klaar om 3 uur.
En ik heb misschien een kamer... Maar het loop echt een beetje raar. De woningbouwvereniging verhuurt de kamer, maar op dit moment zit er nog iemand anders in. Op zich geen probleem want dan krijg je telefoonnummer en mail van die gene. Dus ik denk ik bel even, door gegeven telefoonnummer is niet in gebruik..
Dan maar mailen. Gelukkig reageerde hij aardig snel, maar te laat om contact op te nemen met de woningbouwvereniging want die zijn telefonisch maar beschikbaar tot 16.00 uur, stelletje luie mensen.
Want het probleem is, is dat de huidige bewoner afwezig is t/m 6 juli en voor 1 juli 23.59 moet ik gereageerd hebben op de kamer, of ik 'm accepteer of weiger.
Dus nu heb ik maar een mailtje gestuurd naar de woningbouwvereniging, daarin vermeldt dat ik graag de kamer zou willen zien en dat de bewoner afwezig is. En als dit niet kan of ik dan een gelijkwaardige kamer kan bekijken zodat ik in ieder geval ook de keuken en badkamer kan bekijken en het gebouw zelf. En alvast maten kan opmeten voor indeling en aanschaf meubels. Daarbij ook maar vermeld dat in plaats van het sturen van een mail terug, ze me bellen op mijn mobiel.
Ik hoop dat het lukt. Anders zou ik het echt de overtreffendste overtreffende trap van vervelend vinden. pfft.
slaap lekker iedereen btw!