Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 24 van 250

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

o0simsfreak0o schreef:grom *boosgezicht*
ik had vanochtend nog geen 100 meter gefietst of ik was al helemaal nat echt alles was zeik en zeik nat
en mijn mobiel zat eerst in mijn broekzak, en toen in mijn tas waar die beter zat x)
en toen mocht ik bij de les voor de pause eerder wge om droge kleren aan te trekken
en toen ik weer naar school ging was ik weer een beetje nat x) niet zoveel als eerst maar toch :'3
Ik neem altijd een reserve broek mee in mijn tas, aangezien ik 30 km van mijn huis zit met school :P Misschien gewoon een tip:P?

Urgh vandaag waarschijnlijk nieuw bed kopen, ben nu van 2 kleding kasten 1 aan het maken.. 1 was van mijn vriend (Die meer kleding heeft dan ik) en de ander van mij.
Simmielove

Was klets nat, maar mijn Ipod en telefoon leven nog ;D
Mijn Ipod zat in mijn broekzak (die was van binnen als enige nog droog) en mijn telefoon in mijn verzopen telefoon hoesje. En ik woon niet eens zo ver van school vandaan ;o
Maargoed is was niet de enige :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik heb nog een weekje vakantie, volgende week donderdag boeken halen en volgens mij dinsdag naar school. Ik weet nog niet eens in welke en bij wie ik in de klas kom. Dus ben benieuwd.

In dat weekje ga ik proberen veel te uppen. <3
Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^Das gewoon eng! Ik haat mannen die je nakijken en dat die dan ook nog zoiets zegt. o_o Pedo's.

Woei, alle 16 boeken gekaft c:
Mijn moeder 10, ik 6 (a) Ik ben niet zo snel
Afbeelding
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

^ Lol heb ik ook xD
Mn moeder doet er dan 4 of 5 in de tijd dat ik er 2 doe :sweatdrop
achja :3

Ik heb een beetje bouw-inspiratie maar aangezien ik nog meer moet kaften en heel veel huiswerk heb voor maandag kan het niet echt >:(
Just be kind.
Liza

mijn kamer is zoo mooi geworden, jullie mogen het zien als het af is, nu leef ik eerst in mijn 'oude' huis, en maybe ga ik er maandag voor het eerst slapen. ;D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Maandag weer naar school, yeeey, kuch :I

Najaaa, nu maar verder gaan aan mijn nieuwe sims verhaal :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Marit.

Ik kreeg net bijna een hartaanval,
Ik ging met mijn vader naar de katten van de buurman om ze eten te geven, want de buurman is op vakantie. Ik loop dus langs dat hok, loop ik met mijn hoofd door een spinnenweb. Ik dus wegvegen, zie ik opeens een spin! Ik schrok me kapot en begin keihard te gillen. Mijn vader echt van 'Rustig, het is maar een spin!' Hij dacht eerst dat ik iets brak ofzo >.< Weetje hoe vies!

_____

Er is hier bijna schommelmarkt in het dorp en daarvoor doen we spullen weg en ook een oude buggy, ik ging er mee rondwandelen met mijn hond, een sjaggie vrouw in mijn straat keek me zo raar aan echt zo van 'Wat doet dat rare kind nou.' XD
Afbeelding
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

AnsjJ2 schreef:
Alan Stanley schreef:Iedereen heeft hier blijkbaar al school... Blij dat ik in België (of wat daar nog van overblijft, zonder regering) woon: 8 weken vakantie!

Ik wil kwijt dat ik vanochtend wakker werdt door de donder en bliksem!
Ik kan ook nog even uitslapen! Ik heb dan ongeveer 10 weken vakantie gehad, maar dat kwam omdat ik eerder klaar was dan iedereen :fluit Normaal hebben wij hier in Nederland, ook 8 weken. Sommige maar 7 maar ach, moet je maar in een goed gebied wonen :lol

Zo meteen even douchen en naar de supermarkt, er schijnt weer noodweer te komen in Zevenaar. :S Hopelijk dit keer als mijn vriend thuis is, dinsdag vond ik best wel eng :S
Hoe durf je xD En wat noem jij dan een goed gebied :glare
______

Ik heb maar 6 weken vakantie :( maar ik ben het echt helemaal zat ik zit al de hele dag te rekenen :S En steeds de slak toejuichen xD TLC is echt zo leuk jammer genoeg alleen nog maar digitaal te kijken ik heb nu nog maar, 2 leuke progamma 's op me tv :(

Mijn broer komt zo weer thuis :D vandaag wielenronde :D in dit weer :S Het regent en me tante doet wel heel dramatische dat er mensen doodgaan door de wind :lol Ik zo van Het is toch geen windkracht 10 ? ik fantaseer al de hele dag dat er kleine puppy 's op welpen rijden en dan iedereen muffins geven :laugh ik zat toen dc cupcakes te kijken :fluit ik zocht dat fluit smiley deed er 1 min over xD ik heb wel heel veel te vertellen he :| Ik heb zin om een rainbowcy te starten maar heb geen flauw idee hoe ik suger valley dowload :thumbdn

Zin om achter sims te gaan maar... dan zegt me zus dat ik altijd achter de pc wil als we bezoek hebben :angry
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Dus ik vandaag met een 2-kilovolt transformator naar school. Leuk vlamboogjes maken enzo. Thuis ging het goed maar op school vlogen er gelijk twee of drie stoppen uit, omdat die maar een paar A aan kunnen ipv de standaard 16. Had wel wat mooie blauwwitte vonken van zo'n 5 cm kunnen maken voordat de stop knalde :thumbsup
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Simmielove

Ik ga mss mijn oma op pad sturen op Beestenbende te kopen, dan wel de Limited Edition. Mijn oma doet dat wel voor me, daarom is ze ook zo'n schat :knuffel
Ik kan het dan wel zaterdag pas spelen, maar mijn ouders beloven zondag niet weg te gaan (:
Het duurt nog wel 2 maanden, waarom kan ik geen maand overslaan? ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Luc

Marit. schreef:^Das gewoon eng! Ik haat mannen die je nakijken en dat die dan ook nog zoiets zegt. o_o Pedo's.

Woei, alle 16 boeken gekaft c:
Mijn moeder 10, ik 6 (a) Ik ben niet zo snel
haha ik heb rekbare kaften gaat supersnel :flapper (A)
Charge
Oplichter Oplichter

Vanochtend was echt grappig. M'n vader had al voorgesteld om me naar school te brengen maar ik zei dat dat niet nodig was omdat het toch maar 3 minuten fietsen was ofzo. Het was al een tijdje aan het rommelen en net op het moment dat ik naar buiten stap begint het opeens keihard te stortregenen/ onweren.xD
Toen heeft m'n vader me toch maar even gebracht (A)
Jozz

Ik heb een agenda gekocht, eindelijk xD

en nou ook maar hopen dat ik hem nodig heb en niet alles met de computer hoef te doen

en ik heb al vakantie sinds 25 mei ofzo, even uitrekenen.. ehh (ik haat rekenen laat mij)... zal 3 maanden vakantie zijn geweest ofzo weet ik veeel xD maandag iig weer naar school

Weergave- en sorteeropties

Gesloten