Dan denk je dat je een echte vriendin hebt
en dan kom je erachter dat ze fake is

4993 berichten • Pagina 24 van 250
Ik neem altijd een reserve broek mee in mijn tas, aangezien ik 30 km van mijn huis zit met schoolo0simsfreak0o schreef:grom *boosgezicht*
ik had vanochtend nog geen 100 meter gefietst of ik was al helemaal nat echt alles was zeik en zeik nat
en mijn mobiel zat eerst in mijn broekzak, en toen in mijn tas waar die beter zat x)
en toen mocht ik bij de les voor de pause eerder wge om droge kleren aan te trekken
en toen ik weer naar school ging was ik weer een beetje nat x) niet zoveel als eerst maar toch :'3
Hoe durf jeAnsjJ2 schreef:Ik kan ook nog even uitslapen! Ik heb dan ongeveer 10 weken vakantie gehad, maar dat kwam omdat ik eerder klaar was dan iedereenAlan Stanley schreef:Iedereen heeft hier blijkbaar al school... Blij dat ik in België (of wat daar nog van overblijft, zonder regering) woon: 8 weken vakantie!
Ik wil kwijt dat ik vanochtend wakker werdt door de donder en bliksem!Normaal hebben wij hier in Nederland, ook 8 weken. Sommige maar 7 maar ach, moet je maar in een goed gebied wonen
![]()
Zo meteen even douchen en naar de supermarkt, er schijnt weer noodweer te komen in Zevenaar.Hopelijk dit keer als mijn vriend thuis is, dinsdag vond ik best wel eng
haha ik heb rekbare kaften gaat supersnelMarit. schreef:^Das gewoon eng! Ik haat mannen die je nakijken en dat die dan ook nog zoiets zegt. o_o Pedo's.
Woei, alle 16 boeken gekaft c:
Mijn moeder 10, ik 6Ik ben niet zo snel