Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

ben je benieuwd?

Ja!
11
73%
Ik weet het niet...
2
13%
Nee!
0
Geen stemmen
Het klinkt spannend!
2
13%
Totaal aantal stemmen: 15

44 berichten • Pagina 2 van 3

Mira17
Podium hulp Podium hulp

Re: Hostage - dag 2 -

Leuk en spannend. Hopelijk komt er snel een update!
Ik heb nog een paar tips:
1. Probeer zo min mogelijk zinnen met ik te beginnen, dat is irritant met lezen (misschien ben je hier zelf al achter, het is al veel minder in de latere hoofdstukken
2. Begin altijd als een andere persoon gaat spreken op een nieuwe regel. Dit leest ook veel prettiger en is onderdeel van de algemene schrijfregels.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Hostage - dag 2 -

Keej, weer een tijdje geleden (wow 1 week :P ) maar ik heb weer een update! :D
Nu gaat het btw wel in hfdst. :3

H. 1

Afbeelding

Na het hele incident ging het veel beter. Met het geld dat ik voor interviews heb gekregen kon ik een prachtig huis kopen, dat voor nu voldeed. Ik was gestopt met mijn studie en had een kantoorbaan gekregen, die zeer goed beviel. En toen kreeg ik natuurlijk ook diverse keren promotie.

Afbeelding

Na een tijdje trok ook mijn vriendje bij me in, en we waren ondertussen al verloofd. Ik dacht dat het ergste deel van mijn leven voorbij was, maar vandaag hoorde ik dat de overvaller, uit de bank, was ontsnapt en alle gijzelaars zocht. Drie waren al vermoord.

Afbeelding

'Luister, ik heb vandaag van de overheid een voorstel gekregen. Als ik nu weg ga, om mezelf te beschermen, hoef ik niks zelf te betalen en gaan alle kosten naar de overheid.' Zeg ik tegen Tim. 'Maar dan kan ik zeker niet mee?' Antwoordt hij teleurgesteld. Ik schud mijn hoofd.
'Dat is ook waarom ik er niet op in ga.' En ik geef hem een kus. Nu kijkt hij veel blijer.
'Ik wil wel dat je het beste krijgt, maar ik ben ook blij dat je zoveel om me geeft.'

Afbeelding

'Sorry, ik voel me niet lekker.' Zeg ik en loop naar de wc. Mijn maaginhoud komt naar boven en komt terecht in de wc. De laatste tijd moest ik steeds meer overgeven, ik dacht erover na om de test die ik een keer had gekocht, te gebruiken. Het ding ligt in een bakje, naast allemaal troep.

Afbeelding

Ik doe de test en wacht. Ondertussen probeer ik mezelf ook nog wat op te knappen. Na de aangegeven tijd keek ik op het schermpje. Twee streepjes. Het idee gaat heel langzaam door mijn hoofd.

Afbeelding

'Uhm, lieverd?' Vraag ik en kijk hem zenuwachtig aan.'Ik ben... zwanger....' Hij pakt me vast en tilt me op. Hij geeft me een zoen.
'Dat is toch geweldig?' Zegt hij enthousiast en geeft me nog een stevige knuffel. 'Als je het niet erg vindt, ik ga zometeen werken, ik kleed me eerst om.' Ik knik.

Afbeelding

Na een paar minuten kwam hij naast me zitten op de bank. Ik kijk een show over apen. Plotseling horen we een klik, wat op een deur leek. Ik kijk richting de voordeur en er staat een man.
'Hallo, wat doe je hier? Ga als de bliksem mijn huis uit!' Zegt Tim boos en hij loopt richting de man. Dan zie ik het pistool dat hij vast houdt. 'Tim! Pistool!' Roep ik bang uit.
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Hostage - HOOFDSTUK 1 -

Hoofdstuk 2

Afbeelding

Een luide knal galmt door de kamer. Het is alsof alles in slowmotion gaat. Ik zie Tim door zijn knieën zakken, hij valt op de grond. De man komt dichterbij en schiet Tim nog een keer door zijn hoofd. Een plas bloed vloeit over de parketvloer.

Afbeelding

Verschrikt kijk ik toe hoe de man het lichaam van Tim aan de kant sleept en het pistool op mij richt. Ik houd mijn handen voor mijn mond, begin te hyperventileren en te trillen.
''Tim...'' Piep ik. Hij is weg, weg van mij, weg van ons kindje.

Afbeelding

Mijn verdriet slaat om in woede.
''Hoe kun je! Jij... jij monster!'' Huilend begin ik naar hem uit te halen. Boos houdt hij mijn vuisten tegen en pakt me vast. ''Laat me los!'' Schreeuw ik en stribbel tegen. Het ergste wat ik bereik is een hak in zijn voet.

Afbeelding

Hij opent de deur van mijn slaapkamer en laat me los. Hij geeft me een schop, ik val voorover en krabbel snel weer overeind.
''En hier blijven.'' Zegt hij kalm.

Afbeelding

Na iets van drie uur besluit ik maar te gaan slapen. Ik ga in het bed van Tim liggen en barst in huilen uit. Waarom was Tim dood? Het was zo'n schat, wie haat hem nou? Wie wil hem dood hebben?
Na nog een uur piekeren val ik huilend in slaap, aan het dromen over Tim.
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Hostage - HOOFDSTUK 2 -

Zelf ben ik toch niet tevreden over dit dagboek --''
Maar ik ga nog een beginnen...

The Affair
Wat is het, ultieme, gezin? Een man, een vrouw, twee dochters, en een buurman.

Het wordt weer zo'n Catlinnig dagboek >:3
MWAHA
Maar dit heb ik tot nu toe, verder uitgeschreven en al wat screens :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie