Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2006 berichten • Pagina 61 van 101

Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wat Wil Je Kwijt.

brrr... ik voel me gestresst over morgen :glare
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

daarom zal ik me gisteren wel gestrest gevoeld hebben.
ik ben nu ziek thuis... :glare
en ik droomde dat ik luxe had.
ik wou dat die droom echt was...

Laatst gewijzigd door Mastvlag op di 02 feb 2010, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ja soms heb ik echt geen zin in sims_ Ik moet echt zoiets hebben, ik ga dat doen nu met die sim_ en dat had ik gistere niet..
zo dadelijk ga ik eens proberen een heel modern huis te bouwen..
Afbeelding
Adoror
Mest analist Mest analist

Waarom lijkt zelfs gewoon op de bank liggen leuker dan leren xD

Ik heb totaal geen zin om Geschiedenis te leren, I knew dat ik eerder had moeten beginnen, maar ja geen tijd door dit en geen tijd door dat..

En nu moet ik ook nog naar het winkelcentrum om m'n VD-cadeau af te maken, maar het regent, en ik moet nog leren xD

Hmm, nu heb ik zin in The Elder Scrolls... Zelfs die geschiedenis is leuker dan die ik nu leer. Niet dat ik Geschiedenis een stom vak vind, ik haal altijd goede cijfers, maar het is dit keer wel een PTA, daar moet ik zéker een goed punt voor halen. Mwja, komt wel goed, vast wel xD alleen het duurt heel lang... Naja oke, als ik hoofdstuk 10, 8, & 1 heb samengevat, neem ik een goede pauze en ga ik vanavond verder met het andere hoofdstuk 8 en hoofdstuk 9. Yeah, planning :D en dan morgen/vanavond de samenvattingen doorlezen. Yeah :D
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist

Hmm ik wil ook in bed liggen... alleen moet er dan wel iemand naast me komen liggen --)
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik maak me ook totaal geen zorgen over geschiedenis haal er altijd een 9 of een zelfs een 10 voor

Mischien komt het omdat me ouders geschiedenis gestudeerd hebben
Afbeelding
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Als je werkt kun je je al wat sneller op de bank gooien, je hoeft geen huiswerk te maken of te studeren. Maar ik zit wel dan met het huishouden eh.. Alleen nu niet_ Hopelijk mag die vervelende gips er vrijdag af want hij begint me echt pijn te doen...
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten