Ja soms heb ik echt geen zin in sims_ Ik moet echt zoiets hebben, ik ga dat doen nu met die sim_ en dat had ik gistere niet..
zo dadelijk ga ik eens proberen een heel modern huis te bouwen..
Waarom lijkt zelfs gewoon op de bank liggen leuker dan leren
Ik heb totaal geen zin om Geschiedenis te leren, I knew dat ik eerder had moeten beginnen, maar ja geen tijd door dit en geen tijd door dat..
En nu moet ik ook nog naar het winkelcentrum om m'n VD-cadeau af te maken, maar het regent, en ik moet nog leren
Hmm, nu heb ik zin in The Elder Scrolls... Zelfs die geschiedenis is leuker dan die ik nu leer. Niet dat ik Geschiedenis een stom vak vind, ik haal altijd goede cijfers, maar het is dit keer wel een PTA, daar moet ik zéker een goed punt voor halen. Mwja, komt wel goed, vast wel alleen het duurt heel lang... Naja oke, als ik hoofdstuk 10, 8, & 1 heb samengevat, neem ik een goede pauze en ga ik vanavond verder met het andere hoofdstuk 8 en hoofdstuk 9. Yeah, planning en dan morgen/vanavond de samenvattingen doorlezen. Yeah
Als je werkt kun je je al wat sneller op de bank gooien, je hoeft geen huiswerk te maken of te studeren. Maar ik zit wel dan met het huishouden eh.. Alleen nu niet_ Hopelijk mag die vervelende gips er vrijdag af want hij begint me echt pijn te doen...