Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 6 van 10

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (17/05/11)

Hier is mijn update! Sorry voor het lange wachten enzo, maar ik was ziek.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Ik lag op de bank te slapen. Blijkbaar was ik zomaar in slaap gevallen. Ik ging rechtop zitten en keek hoelaat het was. Acht uur?!

Afbeelding
Ik stond op en liep naar de slaapkamer en daarna naar de badkamer. Ik nam een warme douche en genoot ervan.

Afbeelding
Daarna maakte ik lekkere wafels voor mezelf klaar. Hierna zou ik naar de garage gaan. Ik moest nog een missie voltooien!

Afbeelding
Ik liep de garage binnen. Bijna iedereen was er al. 'Goedemorgen!' riep ik naar de collega's die binnen waren. 'Morguuh..' zeiden ze vrolijk. Ik liep naar buiten en haalde het briefje tevoorschijn.

Afbeelding
Ik stond voor al het gereedschap en de werkbank. 'Hmm..' mompelde ik. Wat voor gereedschap moet ik nemen?

Afbeelding
Ik dacht even na en staarde naar al het gereedschap. Toen herinnerde ik me iets. Nyssina had opgeschreven wat ik nodig had, dus keek ik even op het briefje.

Afbeelding
Toen pakte ik alles wat ik nodig had om te beginnen. Daarna liep ik naar de auto die ik zou ombouwen tot de perfecte ruimte-auto.

Afbeelding
Ik begon te sleutelen en was al aardig ver toen de pauze aanbrak. Ik nam koffie en ging daarna verder. Om vijf uur was ik klaar met mijn werk en besloot om nog even langs het ziekenhuis te gaan.

Afbeelding
Hetzelfde meisje als de vorige keer zat aan de balie. 'Hallo, meneer. Voor Nyssina nietwaar? Loopt u maar verder, u weet het kamernummer.' het meisje glimlachte vriendelijk en ik liep door naar de liften.

Afbeelding
Voor het raam bleef ik staan. Er was een verpleger bij Nyssina en die wilde ik niet storen.

Afbeelding
Toen kwam verpleger naar buiten, hij lachte. 'U mag naar binnen hoor. U bent zeker haar man?' Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, een goede vriend.' zei ik, terwijl ik naar binnen ging.

Afbeelding
Ik pakte een stoel en ging naar Nyssina zitten. Ze sliep.

Afbeelding
Ik luisterde naar Nyssina's regelmatige adem en streelde haar haar. 'Ik ga een ruimte-auto voor je bouwen, dat beloof ik.' fluisterde ik in haar oor.

Afbeelding
Toen ging de deur open en dokter Roos kwam binnen. Het getik van haar hakken werd gedempt door het zachte tapijt.

Afbeelding
'Ah, James! Je bent aardig vroeg, het bezoekuur is net begonnen.' zei Roos vriendelijk. 'Oh ja, je hebt vast wel gemerkt dat Nyssina slaapt? Ze is weer in coma geraakt, helaas. Voor de rest gaat het goed met haar, haar botbreuken genezen vlot. Ik heb het nog nooit zo meegemaakt. Het leek er eerst op dat we haar moesten opereren, maar ze geneest zo wonderbaarlijk snel. Het is een wonder!' Lachte Roos.

Afbeelding
Ze keek naar Nyssina. 'Ze is echt een wonder. En haar huid, hoe komt ze daar aan?' vroeg de dokter. Ik slikte.

Wat vinden jullie van deze update? Laat een reactie achter! :D
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (22/05/11)

Ja, de aankomende week (voor zover het verhaal dan nog loopt) zal ik minder snel kunnen updaten, omdat het deze en de volgende weken druk wordt. Het verhaal - helaas - zal volgende week zijn einde bereiken, dus dit zal een van de laatste updates worden. Ik hoop dat jullie er alsnog van genieten, want ik heb natuurlijk wel mijn best gedaan om jullie weer te vermaken met mijn verhaaltje :P
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
"Euh, ja, euh, dat is een, euh, huidziekte!' stamelde ik. 'Oh, echt? Bijzonder. Dit heb ik nog nooit gezien.' zei de dokter. 'Euh nee, ik ook niet. Ze had het ook ineens.' De dokter knikte.

Afbeelding
'Ik denk dat we haar maar eens moeten onderzoeken. Ze is zo bijzonder.' zei Roos. 'Ja, ja, dat is ze zeker. Hopelijk wordt ze snel wakker.' zuchtte ik. Wordt alsjeblieft snel wakker, ja, dacht ik.

Afbeelding
'Maar ik moet verder. We hebben sowieso een onderzoek staan naar hoe het nu gaat en dat ga ik even voorbereiden.'

Afbeelding
Dokter Roos liep het kamertje uit. De deur viel met een klap achter haar dicht.

Afbeelding
Ik liet me op de stoel vallen. 'Nyssina, wordt wakker..' zuchtte ik. 'Alsjeblieeeeft?'

Afbeelding
Na een hele tijd staren stond ik op. Het was al half drie en ik had zo een afspraak met een collega bij de Bistro.

Afbeelding
En half uurtje later zat ik aan het tafeltje. Ik bekeek de menukaart alvast. Toen hoorde ik een bekende stem. 'Ha, die James! Lekker aan het kijken wat je wil eten?' Het was de vriendelijke stem van Silvana, een van zijn collega's die samen met hem aan een grote opknapbeurt van een auto had gewerkt.

Afbeelding
Ik keek op. 'Hallo Silvana!' Ze nam plaats. 'Kijk daar een luchtballon!' zei ze vrolijk. Ik keek omhoog en zag een luchtballon. Daardoor moest ik aan Nyssina denken. Toen ze voor het eerst bij mij thuis kwam, vond ze het maar een vreemd ding. Ik kon me nog herinneren toen ze vol verbazing toekeek hoe het zwevende ding - zoals zij het noemde - hoger en hoger ging.

Afbeelding
's Avonds liep ik Nyssina's kamer binnen. Ik zuchtte diep en snoof haar geur op. Het rook precies naar haar. Een apart geurtje. Het rook lekker, maar het was niet te plaatsen. Zo'n wat-is-dit-toch-een-rare-maar-lekker-geurtje.

Afbeelding
Toen kroop ik mijn bed in. Morgen zou ik al heel vroeg naar de garage vertrekken, ik wilde een hele dag aan Nyssina's ruimte-auto besteden.

Ja, een beetje een saaie update, maar de volgende updates - daar zijn er niet veel meer van - zullen leuker worden en er zitten zeker een paar verrassingen tussen! :D
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (27/05/11)

De schoenen van dokter Roos waren van de uitwisseling. Ze zaten bij een fee, want ik wilde perse vleugels hebben. Ik zoek hem wel even op. :D

Edit: Argh, ik kan hem niet vinden. :( Sorry, ik weet niet waar ik ze vandaan heb.

Laatst gewijzigd door Monstermummie op vr 27 mei 2011, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (27/05/11)

^ Haha. :P Hier is een update voor de liefhebbers:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
James stond op de bouwplaats met zijn armen over elkaar geslagen. Het was zeven uur 's ochtends en James was er helemaal klaar voor. 'Kom maar op!' riep hij uitdagend.

Afbeelding
Hij bekeek de auto goed voordat hij echt begon. Gisteren had hij een aantal dingen binnenin aangepast en nu was het tijd voor de buitenkant. Nieuwe wielen, mooi kleurtje..

Afbeelding
James rekte zich uit, haalde gereedschap en spuitbussen en ging aan de slag.

Afbeelding
Na een lange tijd spuiten, repareren en bouwen was er al een heel stuk veranderd. 'Super James! Nyssina zal trots zijn!' zei hij blij.

Afbeelding
Toen liep hij even weg. Hij stopte bij de stapel banden.

Afbeelding
Hij bekeek ze allemaal. 'Nee, nee, nee..' zo ging het een lange tijd door. Toen had hij eindelijk de goede.

Afbeelding
James klapte blij. 'YES I DID IT!' schreeuwde hij.

Afbeelding
Hij glimlachte. De auto zag er geweldig glimmend uit met zijn nieuwe look en de nieuwe banden. Zometeen zou hij nog wat dingen aanpassen zodat de auto in de ruimte kon.

Afbeelding
Toen ging zijn mobiel af. 'Met James!' Zei hij vrolijk. Hij keek even geschrokken.

Jaah wat zou er nou zijn he, mensjes? :P
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (28/05/11)

Ik heb niet zo'n zin om te updaten eigenlijk, dus hier een soort teaser voor jullie. Er zit nu tekst bij, want dat moest ik er gewoon even bijschrijven. Morgen komt de volgende update. :)

Afbeelding
Het voelde alsof mijn huid in brand stond. 'Dokter!' schreeuwde ik.

Dit plaatje komt niet in de volgende update. Nog reacties over updates, dit plaatje of tips? :)

Laatst gewijzigd door Monstermummie op zo 29 mei 2011, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie