Hier is mijn update! Sorry voor het lange wachten enzo, maar ik was ziek.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik lag op de bank te slapen. Blijkbaar was ik zomaar in slaap gevallen. Ik ging rechtop zitten en keek hoelaat het was. Acht uur?!

Ik stond op en liep naar de slaapkamer en daarna naar de badkamer. Ik nam een warme douche en genoot ervan.

Daarna maakte ik lekkere wafels voor mezelf klaar. Hierna zou ik naar de garage gaan. Ik moest nog een missie voltooien!

Ik liep de garage binnen. Bijna iedereen was er al. 'Goedemorgen!' riep ik naar de collega's die binnen waren. 'Morguuh..' zeiden ze vrolijk. Ik liep naar buiten en haalde het briefje tevoorschijn.

Ik stond voor al het gereedschap en de werkbank. 'Hmm..' mompelde ik. Wat voor gereedschap moet ik nemen?

Ik dacht even na en staarde naar al het gereedschap. Toen herinnerde ik me iets. Nyssina had opgeschreven wat ik nodig had, dus keek ik even op het briefje.

Toen pakte ik alles wat ik nodig had om te beginnen. Daarna liep ik naar de auto die ik zou ombouwen tot de perfecte ruimte-auto.

Ik begon te sleutelen en was al aardig ver toen de pauze aanbrak. Ik nam koffie en ging daarna verder. Om vijf uur was ik klaar met mijn werk en besloot om nog even langs het ziekenhuis te gaan.

Hetzelfde meisje als de vorige keer zat aan de balie. 'Hallo, meneer. Voor Nyssina nietwaar? Loopt u maar verder, u weet het kamernummer.' het meisje glimlachte vriendelijk en ik liep door naar de liften.

Voor het raam bleef ik staan. Er was een verpleger bij Nyssina en die wilde ik niet storen.

Toen kwam verpleger naar buiten, hij lachte. 'U mag naar binnen hoor. U bent zeker haar man?' Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, een goede vriend.' zei ik, terwijl ik naar binnen ging.

Ik pakte een stoel en ging naar Nyssina zitten. Ze sliep.

Ik luisterde naar Nyssina's regelmatige adem en streelde haar haar. 'Ik ga een ruimte-auto voor je bouwen, dat beloof ik.' fluisterde ik in haar oor.

Toen ging de deur open en dokter Roos kwam binnen. Het getik van haar hakken werd gedempt door het zachte tapijt.

'Ah, James! Je bent aardig vroeg, het bezoekuur is net begonnen.' zei Roos vriendelijk. 'Oh ja, je hebt vast wel gemerkt dat Nyssina slaapt? Ze is weer in coma geraakt, helaas. Voor de rest gaat het goed met haar, haar botbreuken genezen vlot. Ik heb het nog nooit zo meegemaakt. Het leek er eerst op dat we haar moesten opereren, maar ze geneest zo wonderbaarlijk snel. Het is een wonder!' Lachte Roos.

Ze keek naar Nyssina. 'Ze is echt een wonder. En haar huid, hoe komt ze daar aan?' vroeg de dokter. Ik slikte.
Wat vinden jullie van deze update? Laat een reactie achter!