Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

we're sick - Update 1

We're sick gaat over 3 meisjes, ze wonen in een soort kliniek, er word daar voor hun gezorgd, alle 3 hebben ze een andere zeldzame ziekte,
Aileen heeft de ziekte: Touch, niemand kan haar aanraken zonder dat ze flauwvalt of dat haar huid verbrand of kapot gaat, in de ergste gevallen kan ze zelfs sterven van een aanraking.
Romy heeft de ziekte Brainup, ze word volledig uitgeput door deze ziekte, door deze ziekte heeft ze te veel energie en daarom mag ze niet te lang stilstaan of niet bewegen.
En dan Seline ze heeft de ziekte Braindown, ze mag maar zo min mogelijk doen, eten kan ze niet dat vraagt te veel energie, computeren, tv kijken, fietsen of een feestje zit er voor haar ook niet in.

Site:https://tezziesverhalen.weebly.com/ < < < daar vind je het verhaal

ik ga nog wel door met after all maar ik heb er nu even geen inspiratie voor

Laatst gewijzigd door TezzieSimz op wo 08 sep 2010, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: we're sick

Hoeeh.. Kan niet wachten tot de eerste upload!
Want het klinkt echt "leuk" (als je begrijpt wat ik bedoel ;))
Volgens mij wordt het echt om van te smullen, want het intro was al erg goed.

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op do 02 sep 2010, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.

TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik ben druk bezig maar het gaat een beetje lastig want mijn zusje zit de hele tijd op de computer waar de sims op staat maar de update komt ze snel mogelijk
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Mooi :). Ik moet eerlijk zeggen dat ik de ziekte 'Touch' een beetje raar vind. Kan ze dan niet eens staan, of op een stoel zitten?
Afbeelding
Terug!
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: we're sick - Update 1

Ik ben eerlijk gezegd niet onder de indruk. Je schrijfstijl is leuk, maar ik vind het allemaal een beetje raar. Sommige fantasy-verhalen, die helemaal niet echt kunnen gebeuren, komen realistischer over dan dit.
Nou ja, misschien moet je wat meer updates maken.
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie