Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

66 berichten • Pagina 2 van 4

tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Gestoord meisje gooit puppy's in rivier.

Dit is erg maar erg gebeurd erger dierengeweld dat mensen niet eens erg vinden en legaal . zoals vliegen electrucen (niet dat ik vliegen fijn vind maar toch ze kunnen pijn voelen) bioindrustrie is mischien weer niet wenselijk maar wel legaal omdat er zoveel geld aan verdient word
...
ik vind dit echt erg en dat meisje moet hulp krijgen maar dit soort dingen gebeuren mensen we moeten niet onze ogen sluiten en der iets aan doen
:cry
heb je wel eens een vlieg dood geslagen? voor mij is dat ook erg misschien niet zo erg als een puppy in de rivier gooien maar ook erg
:cry
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

o0simsfreak0o schreef:^ voor mij tegenwoordig ook o;
ik kan het echt niet over me hart halen omdat zo'n klein vliegje of muggetje te doden
Ik doe het niet zelf, ik laat de natuur haar gang gaan. Oftewel, er zitten een hoop spinnen hier in huis :fluit
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Timmieuhh
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Er is een jacht naar dat meisje opstaan op t internet. :P Weet niet of dat hier al ergens was gepost mja
ow dit vind ik net

Het meisje dat voor het oog van de videocamera van haar vriendje vijf pupy´s in een kolkende rivier gooide is gepakt. Zij blijkt in Bosnie te wonen en pas 12 jaar te zijn!
De politie in Bosnië heeft een 12-jarig meisje gevonden dat op een op internet circulerend filmpje 5 puppy's in een kolkende rivier gooit.

Het gruwelijke filmpje ontlokte wereldwijd woedende reacties.Inmiddels stond er ook 40.000 dollar op haar hoofd, uitgeloofd door dierenrechtenorganisaties en particulieren,

Het meisje kon worden getraceerd na tips van dierenbeschermingsgroepen in bosnie.

Als het meisje schuldig wordt bevonden, kan ze een boete tot vijfduizend euro tegemoet zien.
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

12! 12! OMG!
Nu al zo'n monster, wat moet dat later van haar worden!
WAT EEN !!@#$%^&*(@#$%^&*#^%&+**$(^()(&&()&%@!~!*#
Godmejaar, ik krijg het nog niet eens over m'n hart om zo'n klein lief puppytje een spuit te geven ofzo!
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

omg is dat kind 12 :O
wat voor ziekelijk kind ben je dan

ik krijg het niet eens over me hart om een kein vliegje te doden laat staan dan een puppy :')
maar dat kind mag van mij wel 400 miljard euro boete hebben :)
en nog eens levenslang :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Mastvlag schreef:5000 euro? Ik vind ook dat het wel meer mag. Geef d'r maar 30 jaar.
mastvlag ze is wel twaalf ik vraag me af wie der ouders zijn
en een twaalf jarig meisje heeft geen 5000 euro dus dat betalen de ouders dan dus ik denk dat taakstraf of zo beter geweest zou zijn
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten