''O ja, ik had mijn hoofd ook gestoten. " Mijn hoofd bloedt een beetje. Druppeltjes vallen langzaam naar beneden, en wanneer er eentje op de grond viel, realizeerde ik het me! "Lisa! Dit is geen vakantie,...het is...levenslang!! "
d duer van de ehbo gaat langzaam open met veel gekraak
"haaaalloo ayumiii muhaahahhaha zal ik je helpen muhahahahahahha HAAHAHAHHAAHA "
simcoop loopt door de duer enn helpt ayumii met haar wondjes
Bedankt Coop! Mijn been zit in het gips en mijn wonden zijn helemaal bedekt met verschillende soorten pleisters, maar nu is het al beter!" Ik kijk naar Lisa en vraag haar of ik haar tent mag zien.
Ik knik. "Dat mag." Samen met ayumii lopen we naar mijn hudge tent. Naja, van de binnenkant. "Dit is het.." Zeg ik tenslotte. We gingen samen op het kleed zitten en picknicken.
"Ja hé? Ze komen van de bakker hiervoor." Ik keek rond, en zag dat Simcooper moeite had om zijn tent optezetten. "Ayumii, misschien kunnen we maar beter helpen?"
"Simcoop! Ik help wel mee!" Riep ik snel. Snel pakte ik de stokken en in een mum van tijd stond er een prachtige tent. "Alsjeblieft Simcoop." Ik liep weer naar ayumii die nogsteeds zat te eten. "En al genoeg gegeten?"
"Jup 7up heb ik wel." Druk op knopje. Robot ober komt met 7up en geeft dat aan ayumii. "Alsjeblieft" Ik drukte op een ander knopje en de breedbeeld tv kwam naar beneden. "Horror anime film kijken in 3D?"