Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

frian
Orgaandonor Orgaandonor

Problemen sinds ambities

Na de Sims ambities heb ik veel problemen. Ten eerste had ik last dat het spel na een minuut of 10,of als ik geluk had een uur uitvalt. De pc moest dan helemaal opnieuw opgestart worden. Nu heb ik sinds kort ook nog dat ik opgeslagen buurten niet kan laden. Ik krijg dan een zwart scherm met de melding "Er heeft zich een ernstige fout voorgedaan tijdens het laden van sunset Valley. We raden sterk aan om de applicatie opnieuw op te starten" Ik heb een top pc, alles opnieuw geinstalleerd, alles daarvoor goed opgeruimd, zelfs het register opgeschoond. Kan het misschien aan de tool "Sims 3 dashboard tool" liggen? Geeft voor 1 download wel 10 vermeldingen aan.
frian
Orgaandonor Orgaandonor

Re: Problemen sinds ambities

Dat heb ik gedaan uiteraard. Ik doelde meer op het programma zelf of dit een conflict kan veroorzaken. Zelfs zonder downloads waren de problemen niet opgelost.
frian
Orgaandonor Orgaandonor

Re: Problemen sinds ambities

Ik ben er denk ik al uit! Het laatste probleem is opgelost. Het kwam waarschijnlijk door het programma tsrlauncher van de Sims Recource. Deze werkte na Ambities ook al niet goed meer. Ik heb het verwijderd. De dashboardtool laat nu ook niet meer tien of meer bestanden zien van iedere download. Het eerste probleem moet ik nog even afwachten. Het ligt niet aan de pc, want deze is nieuw en heeft hoge specificaties. Bedankt voor jullie reacties.

Weergave- en sorteeropties