Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Crash
Orgaandonor Orgaandonor

My name is Emma Update 1

Hallo!
Voor het eerst ga ik een dagboek maken, dus als je tips hebt, heel erg graag.

Update 1
Afbeelding
Ik ben Emma Lavendel, ik ben 21 jaar en ik woon alleen in een klein huisje in Twinbrook.
Klinkt best saai, maar dat is mijn leventje totaal niet. Ik ben namelijk privédetective. Ik zie er misschien heel lief uit, maar ik ben er best goed in, al zeg ik het zelf. Niet dat ik een groot ego heb! Ik heb alleen al 8 zaken opgelost, dat vind ik best knap.
Oh! Ik praat teveel.

Afbeelding
Ik heb nu de klus om mensen te interviewen of zij iets weten over Eva Storm. Geen enkel idee wie het is, maar terwijl ik bezig was kwam ik een jongen tegen! Ik heb me eerst vriendelijk voorgesteld. Daarna heb ik hem geïnterviewd. Oke, ik weet ook wel dat het niet kan, maar daarna zijn we nog wat gaan drinken! Ja, we hebben gezoend, hihi. Hij heet David en is sinds gister mijn vriendje! Dit is hem!
Afbeelding

Vandaag is hij gezellig bij mij. Ik heb gekookt, maar het was niet goed gelukt, of eerlijk gezegd was het afschuwelijk. Als ik gespaard heb ga ik zeker een nieuwe oven kopen. Na het eten vroeg ik David of hij bleef slapen. Hij wilde dit maar wat graag en toen heb ik hem een kus gegeven, hihi. Ik voelde me net een jong tienermeisje, al ben ik al bijna helemaal volwassen!

Afbeelding
We gingen bijna direct slapen, want het was al laat. David kroop helemaal tegen mij aan, zo lief!

Afbeelding
Die ochtend was ik veel eerder wakker dan David en ging een lekker ontbijtje voor hem maken, pannenkoeken (in mijn ondergoed, mannen schijnen het namelijk sexy te vinden. Vrouwen die in ondergoed koken). Tegen de tijd dat ik ze klaar had, was David ook wakker.

Afbeelding
We hebben gezellig samen gegeten en David maakte een paar flirterige opmerkingen. Na het ontbijtje hebben gegeten zijn we in bed beland, oeps? Misschien werkte het koken in ondergoed iets te goed?

Afbeelding
Hierbij hoeft natuurlijk geen verdere beschrijving. Hihi.

Afbeelding
Ik moest snel weer aan het werk en heb afscheid genomen van David, ik mis hem nu al! Snel heb ik mij helemaal op mijn werk gestort. Ik ben naar de bibliotheek gefietst en heb aan Rosy gevraagd of zij iets meer wist over Eva Storm. Ik stond met mijn mond vol tanden! Rosy beweert een relatie te hebben met Eva! Dat terwijl Eva haar ‘Vriend’ mij heeft gevraagd om Eva op te sporen. Dit begint steeds spannender te worden.

Afbeelding
Boven kwam ik Dilly tegen, die vervolgens ook vrolijk beweerde iets met Eva te hebben! Ik ga maar eens de post van deze Eva doorspitten.

Afbeelding
Gevonden! Een of andere muzikant is de dader! Hij zit achter al deze brieven en relaties! Ik heb hem opgepakt en hij heeft bekend. Zaak gesloten! Nu kan ik fijn naar huis toe.

Afbeelding
Om mijn zege te vieren neem ik een lekkere bak koffie. Daar was ik wel aan toe, zeg! Jammer genoeg ben ik wel misselijk.

Afbeelding
Wat is dit?! Word ik soms ziek.. Misschien was het ongelukje van vanochtend toch niet zo slim! Oh-oh.
Afbeelding
Ik ga fijn slapen, morgen ga ik wel kijken hoe het verder moet. Stel nu dat ik echt zwanger ben..

Dit was update 1. Ik hoor graag wat jullie er van vinden en vooral wat beter kan. (:
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: My name is Emma Update 1

Inderdaad, muren omhoog, dat maakt je dagboek al een stuk beter. En typ de cheat HideHeadLineEffects on in, zodat je de groene plumbob niet ziet.

Maar verder ziet het er goed uit!
Crash
Orgaandonor Orgaandonor

Dankjulliewel!
Van die muren valt me nu pas op! Echt stom.
En die code wist ik niet. D:
Jammergenoeg heb ik update 2 al klaar, dus kan ik het pas bij update 3 gebruiken... :cry
Ixors
Oplichter Oplichter

Hihi, mijn naam is ook Emma! Verder is het een leuk dagboek en zo kan je - als je het je sims nog niet hebt laten proberen - eens kennismaken met het beroep detective - in mijn geval dan. :D
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Goed hoor:, zeker voor de eerste keer.
Ik heb dan (nog) geen verhalen geschreven, maar ik heb wel een kleine tip:
Je schijft een beetje te snel. Het verhaal zou de lezer meer vast kunnen grijpen als je wat meer details geeft (van O Jaa Hoeft niet per se) en de gebeurtenissen iets langer uitrekt. Verder goed gedaan hoor!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie