en update

4994 berichten • Pagina 63 van 250
Waarom mag je hier geen t*ring zeggen? Ik kreeg van Snateraar een PM dat dat een scheldwoord is, maar dat is toch helemaal niet zo? Je gaat toch ook geen k*t censureren?Edwin schreef:****** ga jij met de taxi naar school?
In die context vind ik het niet kunnen. Kijk, als jij het nou over iemand hebt die die ziekte heeft kan het wel, maar grove taal laat ik gewoon niet toe.Edwin schreef:Waarom mag je hier geen t*ring zeggen? Ik kreeg van Snateraar een PM dat dat een scheldwoord is, maar dat is toch helemaal niet zo? Je gaat toch ook geen k*t censureren?Edwin schreef:****** ga jij met de taxi naar school?
Idd.Snateraar schreef:In die context vind ik het niet kunnen. Kijk, als jij het nou over iemand hebt die die ziekte heeft kan het wel, maar grove taal laat ik gewoon niet toe.Edwin schreef:Waarom mag je hier geen t*ring zeggen? Ik kreeg van Snateraar een PM dat dat een scheldwoord is, maar dat is toch helemaal niet zo? Je gaat toch ook geen k*t censureren?Edwin schreef:****** ga jij met de taxi naar school?
Mee eens dus Edwin: even rustig aan!Snateraar schreef:In die context vind ik het niet kunnen. Kijk, als jij het nou over iemand hebt die die ziekte heeft kan het wel, maar grove taal laat ik gewoon niet toe.Edwin schreef:Waarom mag je hier geen t*ring zeggen? Ik kreeg van Snateraar een PM dat dat een scheldwoord is, maar dat is toch helemaal niet zo? Je gaat toch ook geen k*t censureren?Edwin schreef:****** ga jij met de taxi naar school?
EN heirheen!!TezzieSimz schreef:Stuur er wat hierheen