en toen ik op mijn kamer was hinkte ik ongv naar mijn bed
en bleef wonderbaarlijk mijn teennagel hangen ofzo en viel ik zowat, gelukkig wel op mijn bed
Die van mij dan, geen enkele les, alleen maar kletsen met de klas en met de leraar
Enne, ik kon weer een lading lakmoes-papier meenemen waarmee ik kan kijken of iets zuur of basisch is..(Mijn koper/soda/azijn/water/zout-experimentje, dus.)
^Zo'n experiment hebben wij ook gedaan met school. Ik vond het wel leuk. We moesten kijken of verse sinaasappelsap zuurder was dan oude sinaasappelsap.
Ik ben met mijn legacy-familie op vakantie geweest, maar ik denk dat ik maar een paar plaatjes gebruik, dus ik moet nog meer spelen voor een update.
Die van mij dan, geen enkele les, alleen maar kletsen met de klas en met de leraar
Enne, ik kon weer een lading lakmoes-papier meenemen waarmee ik kan kijken of iets zuur of basisch is..(Mijn koper/soda/azijn/water/zout-experimentje, dus.)
wij dan wij hadden een workshop present your self en
Ik volgende week dinsdag "kennismaking" ookal kennen wij de mentor en klas al enzo ;xd En dan woensdag naar het strand en donderdag en vrijdag zoveel mogelijk les...