Het zal wel niet 100% hetzelfde zijn, maar het lijkt er iig op.
In photoshop eerst de golfjes tekenen op een nieuwe laag. (met de pen-tool gaat het het mooist denk ik).
Rechtermuisknop op de laag en op 'blending options' klikken (hij is in het engels bij mij ;D )
Dan 'outer glow' aanvingen en daar een beetje mee spelen. (het is het mooist al het hetzelfde kleur heeft als die golfjes.)
Die laag dupliceren (ctr J) en het plaatje van je sim moet er dan tussen zitten. En van de bovenste laag van die golfjes stukjes deleten, zodat het lijkt dat het eromheen gaat.
Ik ben een soort weerwolf. Ik kan namelijk allen goed tekenen als het volle maan is. Als ik midden in de nacht met volle maan wakker word en ik gooi alles uit de kast komen er mooie dingen uit. ik teken dan ook allen bij volle maan. Een keer was het zo erg dat ik in de tuin ben gaan zitten met olieverf en kwasten. Is erg mooi geworden ik durf het alleen niet in te scannen
Met Liniaal en Potlood daarna met liniaal en fineliner.
Dit is het Origineel ik had het uitgeprint en overgetekend dus niet overgetrokken! En daarna met een Speciaal programma alles over laten trekken.
Laatst gewijzigd door Emma op wo 06 okt 2010, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou dat overtrekken haalt dus het echte ervan weg . Nu lijkt het een gewoon bewerkte foto, terwijl het iets veel mooiers had kunnen zijn . Kun je niet je originele tekening ook inscannen?