Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 57 van 250

Xkar.
Podium hulp Podium hulp

Re: Wat wil je kwijt

Ik heb op de sims 3 een koppel met een man en een vrouw die hebben allebei zwart haar, alleen mijn kindje kreeg blond haar... :? heel vreemd...
Morgen ga ik met een vriendin afspreken en overmorgen ga ik met dezelfde vriendin logeren :D
ik heb er al zin in ... :P
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Xkar. schreef:Ik heb op de sims 3 een koppel met een man en een vrouw die hebben allebei zwart haar, alleen mijn kindje kreeg blond haar... :? heel vreemd...
Morgen ga ik met een vriendin afspreken en overmorgen ga ik met dezelfde vriendin logeren :D
ik heb er al zin in ... :P
Dan kan het zijn dat een van de twee sims zijn haarkleur veranderd heeft in de loop van het spel ;).

Goedermorgen!
Afbeelding
Terug!
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Vandaag krantjes bezorgen :) Moet er 300 vouwen en heb er al 60 gedaan, haha. Mn vingers werden nogal zwart. En ik kan nu al geen krant meer zien :(
Nina

Pfoe ik ben klaar met de krantjes :) Vanmiddag rondbrengen en dan volgende week weer... en de week daarna, en daarna, en daarna... ;)
Nina

Ik verdien wel lekker, ik doe het alleen. Er zitten een paar grote straten tussen waar je veel moet lopen maar ook veel flats :)
o0simsfreak0o

omg lekker eerste dag van school voor mij
nou
het 1e uur hadden we nask(natuur scheikunde) maar die leraar kwam niet dus stonden we 50 min voor die deur :sweatdrop
en toen bleek dus dat we dus wiskunde hadden gekregen in een ander lokaal inplaats van laatste uur wiskunde
blablabla
toen had ik gym
en toen klapte me voet dubbel ofzo ennu doet het pijn,kan ik amper lopen(fietsen gaan makkelijk :P ) en zit er een bult en er zit nu een koud ding op :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Gesloten