Update 5: Ziek zijn, niet fijn

Christa was in slaap gevallen, maar ik kon niet slapen. Ik had te veel aan mijn hoofd.
Ik probeerde mijn hoofd leeg te maken door een boek te gaan lezen.

Uiteindelijk viel ik in slaap. Het moest wel, want slaap had je nodig.
S morgens ging mijn innerlijke wekker af.
"Mooi, eten!" Zei ik zachtjes.
Ik sloop de kamer uit en Chrissy hoorde niks.

Ik opende de koelkast en zag wel wat spullen staan voor wafels. Jep, dat worden wafels, met de andere spullen kon ik nu niet heel veel mee.

Ik hoorde in een slaapkamer de wekker af gaan. Snel stopte ik de wafels in de oven en liep naar beneden om een derde stoel te halen.
Toen weer terug was met de stoel waren ze gelukkig niet aangebrand!

Ik liep naar het gangetje voor de 2 slaapkamers en het kantoortje en riep dat het eten klaar was. Uit de kamer van Riley hoorde ik wat gemompel, en ik ging weer terug naar de keuken.

"Goedemorgen, eten al klaar zie ik?" Vroeg Chrissy slaperig.
"Ja, wafels." Zei ik. "Komt Riley ook?"
Chrissy knikte en ging zitten.

We begonnen al vast te eten toen Riley ook aan kwam lopen.
"Hooi, lekker geslapen?" Vroeg Riley met een glimlach.
"Eu, ja." Zei ik, Chrissy keek me even aan en ik lachte naar haar.
Het gesprek ging verder nergens over.
"Ik ga zo trouwens naar het huis toe. " Zei Riley. "Mam en Hayley komen zo aan en er moet dan iemand zijn."
"Oke, ik breng je wel, ik ga toch nog winkelen." Zei Chrissy.
"Fijn." Dacht ik. "Zit ik weer alleen thuis.

Ik waste de borden af toen de meiden weg gingen.
Chrissy reed in de Bmw.

Eerst zette ze Riley af en daarna ging ze naar de supermarkt. Ze kocht 2 meloenen, sla, druiven en verse zalm. In ieder geval genoeg te eten de komende tijd. Daarna ging ze naar de klerenwinkel. Ze wilde haar outfit wat meer afwisselen en kocht daarom iets nieuws.

Na het winkelen wilde ze nog even het park in om haar outfit te showen. Maar toen werd ze ineens misselijk.
"Bah, niet alweer!" Zei ze. "Dat is al de derde keer deze maand." Ze had me verteld dat ze de laatste tijd vaak ziek was. Dat kwam van een allergie, maar daar zou ze nu goed op letten zij ze. Ze mocht geen noten eten. Misschien had ik die perongeluk door de wafels gedaan.

Ze liep naar de WC's om zich om te kleden. Ze bekeek haarzelf in de spiegel.
"Oo, Jay zal het echt heel mooi vinden." Zei ze bewonderend.

Ze had toch weer honger gekregen. Chrissy liep wat verder het park in en koos een bankje om op te gaan zitten. Er zat al een oudere vrouw, maar dat maakte haar niks uit.
"Hallo." Zei ze beleefd. Chrissy haalde een stuk meloen tevoorschijn en at het snel op.
"Mm, lekker!" Zei ze tegen zichzelf.
"Wat, kind?" Vroeg de oude vrouw. Chrissy keek opzij.
"MAM!" Riep ze.

"Hey, doe eens rustig aan ik wil niet ook nog eens een gehoorapparaat." Zei Liana, Chrissy's moeder. "Ik ben net bij je vriendje langsgeweest en.."
"Hij is mijn vriendje niet..." Onderbrak Chrissy haar.
"Nou ook goed, ik heb je kleren en andere spullen er heen gebracht. Ik dacht dat je toch liever daar zou gaan wonen." Zei haar moeder.
"Oo dat is lief van je!" Zei Chrissy.
"Wat is er, je ziet er bleekjes uit?" Zei haar moeder.
"O, ik voel me even niet lekker, ik spreek je wel een ander keer." Zei Chrissy vlug.

Ze stond op en rende richting de wc's.
"O niet overgeven alsjeblieft niet overgeven!" Zei ze paniekerig.

*Bleeeegh*

Ze spoelde haar mond nog even en ging weer naar huis. Ze was ziek, ze moest wel.

Ik liep net voorbij het raam boven en zag haar thuiskomen. Gelukkig reed ze niet tegen de vuilnisbak aan, die had ik niet slim weg gezet daar.
Ik liep snel de trap af om haar binnen te laten.

Ze kwam binnen lopen maar ze keek echt bedroefd.
"Wat is er?" Vroeg ik zorgzaam.
"Ik ben ziek denk ik." Zei ze.
"Oke, ga maar op de bank liggen." Zei ik. "Oja, je nieuwe kleren zijn gekomen, en ze staan even verderop in de gang.

Chrissy liep de gang in en pakte haar slaapkleding. Ze kleedde zich om in de WC en ging op de bank liggen. Ze viel in slaap maar ik praatte toch tegen haar.
"Ik ga wat warme melk voor je maken." Zei ik zachtjes. Ik liet de deur op een kier staan zodat ik hem niet 2 keer dicht hoefde te doen. Snel schonk ik de melk in een beker en zette die in de magnetron.

Ik zette de beker op het tafeltje, gaf Chrissy een kus op haar, vooral warme, voorhoofd, en draaide me om. Ik zag vuile kleren op de grond liggen en besloot om de was maar eens te doen.
Ik verzamelde alles en stopte het in de machine. Ik wachtte tot hij klaar was en ondertussen keek ik even de babykamer in.

"Wacht." Zei ik geschrokken. "De BABYkamer?? De BABY-kamer! Een baby!"
Ik wist even niks te zeggen. "Ze zou toch niet zwanger zijn? Misschien moest ze maar eens een test gaan doen ofzo."
Ik wilde stiekem nog een kijkje gaan nemen in de babykamer.

Wat zou dat toch gek zijn, ik als vader. Ik met een kind, tjonge jonge. Natuurlijk kon het net zo goed allemaal onzin zijn, maar als het toch zo is...

Ik verbeeldde het me al. Voor mij, onder een lekker dik dekentje, en lief klein kindje. Ja, dat wilde ik echt!
Ik liep weer naar beneden om te kijken hoe het met Chrissy was

"Hey, wakker?" Zei ik.
"Nee ik slaap nog

" Zei Chrissy. "Bedankt voor de melk, dat was echt lief."
"O, geen moeite." Zei ik. "Weet je, zou je niet gewoon een bad nemen en naar bed gaan?"
"Dat ga ik doen, ik voel me echt verschrikkelijk." Zei Chrissy.
Ik legde mijn hand op haar hoofd en haalde mijn hand door haar haren.
"Weltrusten." Zei ik.

Chrissy zat in bad, ik was al weer het avondeten aan het maken.
Sushi dit keer, dat luste zij niet maar ze at ook niet mee vanavond.

Na een tijdje te hebben gebadderd kwam Chrissy er weer uit. Ze kleedde zich aan en ging voor het raam staan.
"Waarom ben ik ziek, ik heb me echt nog nooit zo gevoeld." Zei ze tegen het raam.
"Wat is er toch?" Vroeg ze aan niemand.
"Ik zal toch geen kind krijgen? O haha laat me niet lachen. Ik en een kind krijgen echt niet!"
Ze keek voor zich uit. "Hoewel, ik zou het wel willen, maar dat zou toch onmogelijk zijn? Ondenkbaar."

"Er is maar 1 manier." Zei ze gespannen. Ze draaide zich om en opende het kastje. Ze zocht naar een test.
"Ja hoor, die man heeft ook echt alles in huis." Grapte ze. Chrissy pakte de test en haalde hem uit het doosje. Haar hart kon je 5 straten verder nog horen kloppen, het zweet brak haar uit. "Wat als..." Zei ze. "Nee, niet zo denken. Als het waar is, dan is dat OK." Ze hield haar adem in en liep naar de wc..................
de test was klaar
tjaa, wat betekend dat gezicht? Dat kan alles betekenen, dus ik zou als ik jou was de volgende update lezen!!
o btw die neus ziet er niet zo goed uit maar dat komt door de beweging die ze doet ofzoiets