Nieuwe update

Ondertussen was de huurmoordenaar aangekomen bij Wax Veldhuizen en vertelde daar wie hij echt had vermoord.
"Jessica? De dochter van Eric en Shanna?" vroeg Wax geschrokken.
"Ja, ze riepen haar naam." antwoordde de moordenaar.
"SUKKEL DAT JE BENT! Je weet dat Marco of Mariska de doelen waar je op moest richten." zei Wax kwaad. Priya kwam zich ermee bemoeien.
"Schat, kunnen we even ALLEEN praten. Ik heb ook een mening hierover." Wax probeerde zijn woede te beheersen.
"Krijg ik nog mijn geld? Ik heb iemand omgebracht dusja..." zei de huurmoordenaar.
"Jij krijgt niets, mijn huis uit!" zei Wax kwaad.

Toen de huurmoordenaar teleurgesteld vertrok, nam Priya het woord over.
"Wax, wat denk jij wel. Dat je met een moord kan oplossen? Je brengt ons nu wel in de problemen hiermee." zei Priya boos.
"Ik deed het voor jou, Mariska liet ons kindje bijna doden." zei Wax. Priya werd stil en liep naar de slaapkamer.
"Ik ga slapen, ik ga vanavond niets meer doen met jou."

De nacht vol drama en verdriet ging langzaam voorbij...In de ochtend werd er aan gebeld bij het huis van Gina.
David deed open en zag dat Tina was gekomen.
"Heb je het al gehoord? Jessica is gisterenavond vermoord." begon ze meteen. David was zich rot geschrokken.
"Vermoord? Door wie?" vroeg hij verward.
"Geen idee, ze vermoeden een sluipschutter...Maar dat is nu even niet belangrijk. Ik kom voor iets anders...Wij hebben gisteren gekust." zei Tina terwijl ze vol verwachting keek naar David.
"Ehm...ja?" zei David.

David liep verder terug, Tina liep achter hem aan.
"Nou ik wil weten waar ik aan toe ben, dit had mij de hele nacht wakker gehouden." zei Tina.
"Vind je het heel erg als ik even daar nu niet aan denk? Je verteld nu net dat Jessica dood is." zei David beetje geirriteerd.
Op dat moment kwam Gina de woonkamer binnen.
"Wat? Wie is er dood?" vroeg ze verbaasd.
"Jessica is dood, ze is gisterenavond doodgeschoten bij het huis van Marco." antwoordde Tina.

Gina was geschrokken.
"Jezus, wat moet dit erg zijn voor Shanna en Eric." Opeens ging de deur open. Uzlem kwam naar binnen.
"De deur stond nog op een kier, hallo iedereen!"

Gina besloot gelijk schijnheilig te doen en stelde voor aan Uzlem om naar de keuken te gaan. Ze lieten David en Tina achter in de woonkamer die nog steeds aan het praten waren.
"David, ik wil weten van wie je houdt, Leyla of ik? Die kus moest toch iets betekenen tussen ons?"

Gina pakte een glas en ging het vullen met koude water.
"Wat brengt jou hier, Uzlem?" vroeg ze ondertussen.
"Nou, ik weet dat het niet zo lekker loopt tussen ons. En in de therapie sessies gaat dat dan niet zo makkelijk." vertelde Uzlem.

"Ooh maar ik heb helemaal geen therapie meer nodig. Ik ben van mijn trauma af en Arlega zit nog steeds in de gevangenis. Dus maak je maar geen zorgen." zei Gina.
"Toch merk ik een angst bij je, is het vanwege Alex? Als hij wilt weten wie zijn moeder is?" vroeg Uzlem.
Gina's gezicht trok boosheid, maar ze probeerde zich in te houden.
"Nee hoor, het duurt nog wel even voordat hij zich gaat realiseren dat ik zijn moeder niet ben." zei Gina.

Uzlem liep om Gina heen.
"Of is het toch iets anders? Ben jij soms bang dat ik Arlega ben?" vroeg Uzlem.
"Waar heb jij het over?" vroeg Gina. Ze wist heel goed wat Uzlem bedoelde maar liet het niet merken en deed zich dom voor.
"Je voelt je bedreigd als ik bij Hans kom, ik merk het aan je. En dat komt door je verleden." zei Uzlem.
"Je zit ook achter mijn man aan, geef het maar toe!" zei Gina boos.

"Gina, ik wil alleen maar dat misverstanden uit de wereld worden geholpen..." zei Uzlem.
"Donder toch op met je zogenaamde misverstanden." zei Gina kwaad.
Gina kon zich niet meer inhouden en gooide het water in Uzlem's gezicht. Uzlem schrok.

Uzlem veegte alle druppels uit haar gezicht.
"Kom nooit meer langs hier, en blijf uit de buurt van Hans." zei Gina boos. Uzlem liep gelijk weg zonder iets te zeggen.
-------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels