Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

83 berichten • Pagina 1 van 5

lam6
Man met de buit Man met de buit

Nachtmerrie

Hallo,

Iedereen heeft denk ik wel nachtmerries gehad, toch? :P
Ik had er vannacht één en die duurde ook best wel lang...En het was zo mega eng. En misschien zouden een paar van jullie het als een spannend avontuur beschouwen maar als je er zelf in zit is het echt doodeng.... :blink
Het ging dus zo:
Het begon dat ik thuis was, ik was van plan ergens heen te gaan met een vriendin. Het maakte ons niet uit waar heen als we maar even uit Den Haag waren. Onderweg naar de bushalte kwamen we een medium tegen die ons ging waarschuwen om NIET met de bus te gaan. Volgens de medium zou er vandaag 15 doden vallen in de bus. Maar wij geloofde haar niet en liepen gewoon door.
Nou uiteindelijk bij de halte aangekomen kwam de bus ook gelijk. Het was een dubbeldekker. Ik dacht zo lekker groot. Mijn vriendin en ik gingen boven zitten.

We reden toen net Den Haag uit en we gingen de snelweg op waar niemand anders was momenteel. Ik vond dat wel vreemd want normaal is het altijd druk op de snelweg...:s
Opeens zag ik een man springen tegen de bus aan die zich stevig vasthield. Ik schrok me dood en de andere mensen ook.
Toen sprongen er meerdere mensen op de bus en schoten door de ruiten heen met hun pistolen.
"IEDEREEN BUKKEN!" riep ik zo. We gingen allemaal tegen de grond aan. Iedereen schreeuwen toen. De schurken wisten binnen te komen en hadden gelijk de chaffeur doodgeschoten...We konden dus niet meer verder...

We werden toen allemaal in gijzeling gehouden door die boeven, het waren er zo stuk of 14 die er rondliepen. Waarvan 7 die ons onderschot hield allemaal. Iemand had een baby bij zich die begon te huilen.
"Hou hem stil of ik knal hem neer!" zei één van de boeven die gelijk de pistool richtte op het kleintje dat overstuur was. De moeder zette een grote speen in zijn mond. De baby stikte zowat bijna maar hield zich wel stil.
"Als ik één geluid hoor één van jullie knal ik die meteen af!" zei één van hun. En precies daarna moest ik niezen. Ik dacht verdomme! Waarom nu...Ik probeerde het in te houden de hele tijd. Toen kneep ik maar me neus dicht en ging alsnog niezen. Maar maakte geen geluid ermee.

Ik moest toen weer denken aan die medium die mij waarschuwde, ik ging even de mensen tellen hoeveel er in de bus zaten. Met mij erbij kwam ik uit op 15...Ik dacht ohnee overleef ik dit niet?
Ondertussen zat mijn vriendin nog steeds te huilen, dus ik ging haar troosten. Opeens kregen de boeven ruzie met elkaar omdat ze niet wisten wat ze moesten doen met ons.
één zei: "Allemaal afknallen?" de ander zei: "Nee we laten ze vrij!" Toen besloten ze een paar vrij te laten uiteindelijk.
ze lieten 13 mensen vrij waaronder mijn vriendin, alleen de baby en ik moesten achter blijven... :blink :huh
één van de boeven ging een voorstel aan mij doen: "Kom bij de club jij bent lang en stevig. Jou kunnen we goed gebruiken voor tegen de politie te vechten." Ik zag dat de wapens op mij gericht waren voor als ik nee zou zeggen. Ik zei toch maar ja...

Maar ik ging zelf een plan ondernemen, ik stelde voor dat we buiten moesten gaan staan om toezicht te houden. Hun vertrouwde mij gelijk en liepen naar buiten één voor één. Zodra ze buiten waren rende ik gelijk naar het stuur, ik deed de dode chaffeur opzij en drukte op de gas.
"Hé, hij gaat ervandoor!" hoorde ik buiten. Ik probeerde het te negeren en kreeg de bus aan de praat.
Ik reed met volle gas vooruit. Sommige boeven waren toen al voor de bus gaan staan. Die reed ik dus perongeluk dood.
Ik keek in de achter spiegels en zag dat ze achter de bus gingen rennen. Maar sommige waren ook echt snel :blink Nog sneller dan een rendier! :cursing
Ik ging dus proberen nog sneller te rijden. Toen bedacht ik een plan.
Ik ging keihard stoppen waardoor de baby achterin bijna viel, en ik ging gelijk achteruit. De boeven die achter me aan zaten konden de bus niet meer ontwijken en werden ook overreden.

Na een tijdje kwam de politie eraan. Ik nam de baby mee naar buiten en gaf het terug aan de moeder. Ik begon toen te beseffen dat de medium gelijk had, er waren inderdaad 15 doden gevallen, de boeven en de chaffeur!
De gemeente wou mij belonen voor het redden van de baby. Ik zou veel geld krijgen en een lekkere taart. Maar voordat ik bij de gemeente aankwam werd ik al wakker.

Het lijkt niet eng maar als je die gijzeling meemaakt in de bus...zoo dat was echt eng.

Dat was mijn nachtmerrie van afgelopen nacht.... :scared Wat zijn die van jullie?

Laatst gewijzigd door lam6 op zo 22 aug 2010, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Nachtmerrie

ik heb bijna nooit nachtmerrie's maar als ik er 1 heb is het ook wel extreem, maar ik vergeet ze heel snel. XD
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Emma

ik praat vaak met mijn vriendinnen over nachtmerries.
Maarja hier komt er een.

Ik lag in mijn bed en mijn moeder die kwam me wakker maken.
En meestal heb ik daar een hekel aan dus zei ik nog 5 minuutjes.
en toen hoorde ik geblub en geborrel en sprong ik overeind stoot ik mijn hoofd en zie ik dat de huid van mijn moeder van haar hoofd afborrelde.
ik schreeuwen en rennen ik ren in mijn (prachtige) Nachtjapon naar buiten.
en ik rennen en dan val ik van een cliff af gelukkig kan ik me nog vasthouden aan een tak dan zie ik ineens zo'n ork uit LOTR, Bij de kliff en die trapt op mijn vinger. (jA op een tak ik vond het ook raar)
Dus ik vall naar beneden staat mijn Lotr held Legolas me daar om me op te vangen. Dus ik denk jeej en draai me om en vlieg op mijn buik door de lucht val ik 2 meter naast legolas de grond in.

Nou met een gebroken neus en een paar tanden uit mijn mond geslagen ren ik weg omdat er nu uruk hais en orken achter me aanzitten.

( Ja ik heb lotr of the rings gekeken voor het slapen.)

Dan bedenk ik me iets en schreeuw ik keihard.
Heeeeeeeeelp

En dan staat er inees een blik tomaten puree met voetjes (uit kabouter wesley voor me. en dan schiet er ineen een pijl door me heen en toen was ik dood en werd ik wakker
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Je kreeg een taart? o.O Das nog wel een hoogtepunt van de nachtmerrie dan... Ik heb ze gelukkig al een tijdje niet meer gehad volgensmij. (:
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Volgens mij is dit in maleisïe gebeurd, een tourbus is daar gekaapt en minstens 4 mensen ontsnapten..De andere 15 gingen allemaal dood :scared
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik heb er bijna nooit één. Maar ik had er toen ik ong. 6 was heel vaak een over een krokodil en een piraat... Ik snapte er ook niks van xd en toen ging ik altijd bij mijn ouders in bed... (A)
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Toen ik 4 of 5 was had ik een keer een hele domme nachtmerrie...
Ik liep het schoolplein op en daar stond één of andere kikker (heel groot, hoger dan de school, hij stond op 2 poten) Hij pakte me beet en legde me op een reuze plakje kaas met daaronder een reuze blad sla. Hij zei dat ik er niet van mocht eten, maar ik had enorme honger en ik deed het dus toch... Toen werd ik wakker en ging ik naar mijn ouders om het te vertellen. In de gang schrok ik me ook rot, er stond een kip die even groot was als mij. Ik rende naar mijn ouders en vertelde alles. De kip bleek gewoon mijn schaduw te zijn. XD
niet lachen, ik was 4 of 5 :$
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Sterren schreef:@ Lam6

Wow, wat net op het nieuws is geweest, dat een bus werd gekaapt en 15 mensen werden gegijzeld

Ben je helderziend?

Eng, dit.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Wow, eng... Trouwens, Jepske, zulke nachtmerries zou ik zelfs nu kunnen krijgen xD.
Als je nogal onlogische en domme dromen hebt, vind je het op dat moment juist heel logisch terwijl het achteraf alles behalve dat is.
Als ik weer ns een nachtmerrie heb gehad zal ik m hier posten, maar kan er nu ff niet eentje bedenken...
lam6
Man met de buit Man met de buit

Wow, wat net op het nieuws is geweest, dat een bus werd gekaapt en 15 mensen werden gegijzeld

Ben je helderziend?
Dat meen je niet :o
Nee ik ben niet helderziend zover ik weet maar ik heb vaker zulke dingen dat ik iets vermoed of droom van een gebeurtenis en dat het daarna ook echt gebeurd.
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

@ lam6:
Van het einde van jou droom moest ik echt lachen. Sorry. :$

x Ik heb bijna nooit nachtmerries. Ik zal er dan ook een posten als ik die wel heb.
Afbeelding
Sterren
Gentherapeut Gentherapeut

lam6 schreef:

Ben je helderziend?
Dat meen je niet :o
Nee ik ben niet helderziend zover ik weet maar ik heb vaker zulke dingen dat ik iets vermoed of droom van een gebeurtenis en dat het daarna ook echt gebeurd.
Dat heb ik ook, maar dan met oversteken, alledaagse gebeurtenissen,
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

ook zo iets, ik heb ook wel eens dat als ik iets zie, dat ik dan het gevoel heb dat ik precies datzelfde al een s eerder heb gezien, meestal in een droom.
Afbeelding
Liza

@lam6;

Ik geloof in paranormaliteit, dus het kan wel zijn dat je visioenen hebt, dat heb ik namelijk ook. Dus je bent een visioenenmaatje, XD =D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie