Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

504 berichten • Pagina 6 van 26

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: 10g Hendricks~ 1.3/ 19-08 online.

Haha...

Even over mijn cbox; Ik zie dat er alweer berichtjes instaan. Ik heb ze nu verwijderd, maar ik wil niet dat jullie denken dat ik Angelica na-aap. Als iemand dat wel vind; WAAR ZIE JE GELIJKENIS IN?
Alleen het haar? Dat moet toch geen probleem zijn? Er zijn wel meerdere die dat kapsel gebruiken! :$

Zouden jullie er aub mee opkunnen houden?! Ik vind het echt irritant, en degene die het steeds doet word geblokkeerd.
Essel

Nee, precies. Ze hebben het erover dat de huizen op elkaar lijken. Maar daar ben ik het TOTAAL niet mee eens. Kom op. Ik ben echt kwaad nu. Ze bedoelen het eerste kapsel. Dat had Robin ook. Ik snap het niet. Het lijkt totaal niet op elkaar...
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Het slaat echt nergens op, als dat kapsel nou gewoon leuk is... ik heb het ook al heel lang in mijn spel. Maar dan aap ik toch ook niemand na? Kapsels van Peggy heeft iedereen. Als je die gebruikt, heb je gewoon veel kans dat iemand anders dat kapsel ook heeft.
Ik snap het ook niet, hoor. Het is raar.
Essel

Thankyou :knuffel

Ik ook van die van jou! :)

Ik trek me er zeker niks van aan, maar het is wel vervelend. En idd, de verhalen lijken in het begin wel op elkaar, maar dat maakt toch niet uit? Je moet alles opstarten en als je nog geen verhaallijn hebt ga je gewoon wat prutsen... Ik heb nu zeker een verhaallijn en ik vind mijn dagboek nergens van nageaapt.
Anna

Nee helemaal niet. Dit is zo stom.

Als je in rl een staart in je haar doet is dat toch ook geen na-apen? Het is maar een spelletje. En wat zou het uitmaken als die huizen op elkaar lijken, je woont er zelf toch niet in? (En wat dan nog..)

Gewoon blokkeren.

Ik ook Nina. En inderdaad. Iedereen die 10G. doet heeft wel een overeenkomst.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten