nee precies
@Ixros: het kapsel in update 1.3 komt van rosesims haar nieuwe van peggyzone
ik zat al met het nieuwe kapsel ingedachte
die woonkamer wieg, die is van s3n Square babyset ofzo o;
Toen ik thuis was aangekomen liep ik naar Peggy en speelde eerst wat met haar en leerde haar daarna praten, kleine kindjes worden namelijk snel groot.
Toen 1 maand later voelde ik me een tijd niet zo goed dus was ik naar het ziekenhuis gegaan en mij werd aanbevolen om zwangerschapskleren te kopen, want ik was blijkbaar zwanger!
Peggy riep mij van boven de trap, ik liep naar haar toe en droeg haar naar beneden zodat ze de nieuwe woonkamer kon zien. Haar nieuwe kamer had ze al gezien en nu de woonkamer ook.
Ik bracht Peggy snel naar het potje, want als ze een knijpend gezicht trekt en 'Maame wùcù' zegt betekent het dat ze naar het potje moet.
Ik leerde Peggy daarna lopen, ze kroop nog overal naar toe en dat was niet zo goed voor haar knieën en voor haar broek als ze die zou dragen.
Bastiaan wilde de was uit de wasmachine en vond de magische waskabouter, hij wist niet hoe dat erin kwam, dus hij zette het maar op de droger.
De was werd opgehangen, en de droger stond er dan maar voor de sier, het ophangen was ook vele beter voor het milieu.
Na een tijdje kon Peggy eindelijk zelf lopen, ik gooide haar in de lucht en ving haar weer op,dat vond ze zo leuk!
Ik gaf Peggy haar flesje en ze dronk het gulzig op.
Ik ging daarna in de tuin werken toen Peggy in haar kamer aan het spelen was met haar xylofoontje.
Oja wij hadden ook een nieuw huis gebouwd, dit is de voorkant.
Dit is de 1e verdieping. Rechts boven de slaap kamer van mijn moeder, daar onder de van Bastiaan en mij, links boven de badkamer en daaronder de kamer van Peggy.
En hier de begane grond, rechts boven de keuken en daaronder de kamer van Heidi, linksboven de wc en daar naast de tv.
En natuurlijk de tuin.
Die avond bracht ik Peggy ook naar bed, ze had in 1 dag leren lopen en praten! das toch wel veel en snel.
Mijn moeder stond leuk op de trampoline te springen tot ze eraf viel! Ze viel met haar rug op de blauwe rand en op haar leeftijd kan dat dodelijk zijn!
Gelukkig kon ze wel opstaan en mankeerde ze niets.
Waarna ze gewoon vrolijk salto's maakte en samen met Heidi op de trampoline aan het springen op de trampoline
ik hoop dat jullie het leuk vonden
vandaag heeeeeeeeeel misschien nog ene update
danks iedereen 8D
ik moet weer eens gaan spelen o;
mijn foto's zijn nu op
oja die eerste 2 updates was echt van 2 simsdagen
nu doe ik het meer simsdagen anders is hoofdstuk 1 zo groot o;
Heidi en Peggy zagen elkaar ook eens voor het eerst sinds 2 maanden, wij waren heel druk met Peggy en Heidi druk met school.
5 maanden later braken mijn vliezen en Bastiaan was voor de derde keer ontzettend in paniek hij gilde ontzettend hard.
En als fijn Bastiaan was mocht ik nog eens zelf naar het ziekenhuis rijden.
Samen liepen we naar binnen en ik vertelde kalm dat ik weeën had.
Na 5 uur nog op zaal gelegen, en weeën te hebben gehad om de 20 minuten, was onze zoon er eindelijk uit we noemde hem Ethan.
Bastiaan had een taxi gebeld zodat ik van de bevalling kon na 'genieten' en zodat hij niet hoefde te rijden.
Toen we thuis aan kwamen legde we Ethan in de oude woonkamer wieg van Peggy.
Na de zware bevalling lag ik snel in bed en sliep ik heel snel.
Dankzij oma was Peggy nu eindelijk zindelijk en kon ze zelf naar het potje.
Daarna kon ze de wasbak repareren en al het water opvegen.
Die ochtend pakte ik alle was die in het huis lagen en bracht het naar boven.
Zodat Heidi de was kon doen, als het paste
Gelukkig paste het en kon ze de wasmachine aan zetten.
Die avond sprongen we samen al onze stress af.
Mijn moeder had van haar werk een vruchtentaart meegekregen voor haar harde werk en haar geweldige kookkunsten.
Bastiaan was gebeld of hij de accountants zou willen helpen voor was geld, dat accepteerde hij en ging er meteen naar toe.
De waskabouter stond opeens buiten bij de plantjes, niemand had het daar gezet dus we stonden allemaal voor een raadsel.
dit was de update van vandaag, en ik heb geen foto's meer dus morgen ga ik weer spelen
ik hoop dat jullie het leuk vonden