Weetje, ik vraag me af. Er zijn 7 mensen die dit lezen. Of 8 misschien. Tenminste, die reageren. Maar.. Er zijn zeker meer forumleden. Hoe komt het? Is er gewoon niemand die reageert? Trekt dit je niet aan? Geen leuke schrijfstijl.. Of ben je lui? Ik vind het best jammer dat er zo weinig gereageert wordt. Zo moeilijk is het niet.
Das toevallig, ik heb gister nog gespeelt. Ik was vergeten te vertellen.. Ik stop met dit dagboek maar ik laat de site staan en ik post foto's als ik een nieuwe generatie heb. Maar nu ben ik bij mijn oma en dus kan ik niet posten. Ik kan je wel iets vertellen:
Dany is een kind en hij heeft een zusje: Katy. Zoals er ook aangegeven stond. Het spijt me dat ik gestopt ben maar 'It is my body, not me!' kost best veel tijd en die maak ik af tot het EINDE.
Verder.. Ik blijf dus bij mijn oma het forum in de gaten houden. Maar verder dus geen stukje. Ik heb het ook erg druk deze vakantie. Veel op vakantie en logeren.. En daar komt bij dat ik naar een nieuwe school ga, de brugklas. Dus een drukte.
Maar nu hebben jullie wel weer even genoeg informatie denk ik!