jaah, ik speelde in het begin ook alleen maar met deze familie
tot ik ze een keer kwijt was toen maakte ik andere families
nuja
ik heb nu al weer veel gespeeld
misschien update ik straks nog
Leuk hoor!
Trouwens, het is me opgevallen dat je supermooie sims kunt maken.
Wel vind ik het altijd jammer dat de neus en mond er bij tieners raar uitziet, maarja, niks aan te doen. Het is altijd zo, dus je moet niet denken dat ik zeg dat hij er alleen bij jou raar uitziet.
en nog eens een update o;
tis echt mijn lievelings familie dus veel updates komen er wel o;
Bastiaan had een tijdje geleden een bod geplaatst op en gloed nieuwe tv, hij had het hoogste bod en de tv werd bezorgt zodat we niet elke ochtend een boek hoeven te lezen ofzo.
Peggy sliep uiteindelijk weer, nadat ze wakker was van 4 uur tot 7 uur.
De school-bus stond voor het huis en Heidi rende er naar toe, vandaag zou hun docent iets meenemen iets engs.
En Bastiaan moest ook naar zijn werk, weer naar de politie hij zou nu §11 meer verdienen, hij had namelijk opslag gekregen.
Mijn moeder werkte weer eens in de tuin, ze hoopte op perfecte plantjes en een perfecte boom.
Nadat ze klaar was ging ze verder met het boek 'Plakboek 2'.
Na het boek af te hebben, werd ze al snel gebeld en haar werd verteld dat ze §5.000 aan royalty te krijgen.
Ik legde Peggy in haar woonkamer wieg die er sinds vanochtend stond.
Tijdens het eten vroeg ik aan mijn moeder of ik een tatoe zou mogen, op mijn scheen. Ze vroeg waarom en ik vertelde dat ik dat wilde omdat ik een heel fijn leven heb.
Nadat ik toestemming had reed ik meteen naar de plek waar tatoe's werden gezet.
Tijdens het wachten kwam er een vrouw uit de ruimte hiernaast, ze vroeg of ik Lorriëlle was ik zei ja en ze liep naar me toe.
Ze vroeg wat ik wilde en waar ik het wilde ik vertelde wat ik wilde en waar ik het wilde en bracht me naar de ruimte hiernaast.
Ik moest er in mijn badkleding zitten, zodat ze de tatoe kon aanbrengen.
Dit was het resultaat, een oud papier met een roos erop.
Ik vertelde dat ik het prachtig vond en bedankte haar.
Toen ik thuis kwam zat Heidi braaf haar huiswerk te maken, zodat ze toch een toekomst had.
Peggy was jarig vandaag, ze werd 2 jaar, de tijd gaat snel zeg.
Er kwam allemaal glitters uit de lucht vallen toen Peggy ging zitten.
Ze groeide op tot een vrolijke en mooie peuter.
Die avond hadden Bastiaan en ik weer wat plezier, hier heb ik trouwens ook nieuwe kleren omdat mijn tatoe anders niet te zien zou zijn.
dit was de update van vandaag
ik hoop dat jullie het leuk vonden