@ Jepske, is niet boeiend dat lag meer aan de soort type leerlingen die er liepen dan over het algemeen. Je zag alleen rare actitiveiten zoals dat één van de jongens twee ballen onder zijn shirt deed en door de gymzaal ging rennen en roepen : "Ik ben een hoer, pak me!!"
dusja... Maar dat verschilt wel per mens hoor.
lam6 schreef:@ Jepske, is niet boeiend dat lag meer aan de soort type leerlingen die er liepen dan over het algemeen. Je zag alleen rare actitiveiten zoals dat één van de jongens twee ballen onder zijn shirt deed en door de gymzaal ging rennen en roepen : "Ik ben een hoer, pak me!!"
dusja... Maar dat verschilt wel per mens hoor.
Tja en één van de docenten had zo reuze onderbroek hangen bij het raam (vraag me niet waarom )
En die zelfde jongen ging het stelen en ging ermee rond lopen op school. Wat andere van hem dachten kon hem niets schelen... :')
En sommige meisjes speelde zelfs nog met barbies... :blink :blink
En iemand geloofde heilig erin dat je een spijker kon verwijderen uit een plank met je tanden en dat deed hij ook nog. Ik schrok me dood...En nog veel meer rare dingen maarja pubers hé
Laatst gewijzigd door lam6 op zo 15 aug 2010, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
^Zat bedoel je
Ik zat op een praktijkschool waar leerlingen een "achterstand" hebben. Ik kwam daar omdat ik niet snel kon werken maar als ik naar andere keek die waren toch echt wel...erg
lam6 schreef:Tja en één van de docenten had zo reuze onderbroek hangen bij het raam (vraag me niet waarom )
En die zelfde jongen ging het stelen en ging ermee rond lopen op school. Wat andere van hem dachten kon hem niets schelen... :')
En sommige meisjes speelde zelfs nog met barbies... :blink :blink
En iemand geloofde heilig erin dat je een spijker kon verwijderen uit een plank met je tanden en dat deed hij ook nog. Ik schrok me dood...En nog veel meer rare dingen maarja pubers hé
Ik heb er weer super zin in! Alle boekjes zijn gekaft. Min 3 die ik niet zeker weet welke kaft-papier ik doe, en de rest van mijn schoolspullen zijn ook klaar Ik heb zelfs een nieuwe schooltas
Ik heb vorig jaar eentje bij de V&D gezien, maar nu zijn ze helemaal uitverkocht.
Bij sommige sites kan je ze ook samen met jue boeken bestellen, zoals ik heb gedaan. Ik heb ze van vanDijk.
Rekbare kaften zijn trouwens stoffen hoezen die je om je kaft makkelijk kan doen, ben je zo klaar mee.