Nieuwe update

Het was de volgende dag rond de klok van zeven uur in de ochtend bij Gina's huis...

Leyla werd wakker naast David en probeerde op te staan. Hierdoor werd David ook wakker.
"Hé, wat ga jij doen?" vroeg hij half wakker.
"Ik ga naar huis ik wil jullie niet tot last zijn." antwoordde Leyla.
"Maar het is zeven uur in de ochtend, blijf nog lekker even liggen bij mij?" smeekte David.
Leyla moest bijna lachen door hem.
"Sorry, schat. Andere keer, ik zou alleen blijven slapen nou dat is nu gebeurd. Ik ga naar mijn eigen huis nu." zei Leyla.

Leyla had zich omgekleed en ging de trap af.
"Wanneer zie ik je weer?" vroeg David die in zijn ondergoed nog liep.
"Deze week, ik bel je nog wel van te voren. Dag lieverd!"

"Ik heb je en ik laat je nooit meer gaan!" zei Kim die haar zoontje stevig vasthield.
"Mam, zo kan het wel weer je breekt me botten!" zei Rik.
"Ja, maar ik heb je zolang moeten missen!"

Ondertussen was Marco met de politie aan het bellen.
"Wat zegt u? Heeft de dader zich al gemeld bij jullie? En het is niet meneer Veldhuizen?" vroeg Marco verbaasd.
"Ja maar wij kennen geen Peter, waarom zou hij nou mijn kleinkind willen ontvoeren?"

"Wat zegt u? Excuses aanbieden aan meneer Veldhuizen? Nee, dat nooit." zei Marco.
"Meneer, het was de voorstel van meneer Veldhuizen om dat te doen en wij kunnen het wel begrijpen..." zei de agent door de telefoon.
"Het kan mij niets schelen, ik vertrouw die man alsnog niet!" zei Marco boos.

John is opgegroeid tot een volwassen man. Hij ging zijn plannen aan zijn moeder bekend maken.
"Samenwonen met Julia? Is dat niet een beetje erg snel?" vroeg Mariska.
"Mam, Julia en ik zijn al zolang verliefd op elkaar. We zijn nu allebei volwassen en we willen ons eigen plekje." Vertelde John.
Mariska kon het ook wel begrijpen, zij was ook jong vertrokken uit huis toen.
"Weet je dat je precies op je vader lijkt. God...ik wou dat hij nog leefde zodat hij kon zien wat voor knappe zoon hij op de wereld heeft gezet samen met mij." zei Mariska met een zucht.

In de middag ging Jessica zwemmen in het zwembad dat in de achtertuin zat. Mike trok zijn zwembroek aan en kwam er ook gezellig bij.
"Mike, kan je niet over een uurtje zwemmen ik zit keihard te trainen!" zei Jessica.
"Klagen klagen klagen. Dat is het enige wat je kan." zei Mike op een plagende toon.

Julia was ook opgegroeid tot volwassen. Ze maakte ook haar plannen bekend aan haar moeder.
"Samenwonen? Wanneer wil je dat doen dan? Wil je er eerst niet trouwen met John voordat jullie samen gaan?" vroeg Shanna.
"Mam, stel niet zoveel vragen. Ik ben het gewoon zat ik wil een eigen plekje hebben samen met John. En hij is er ook hard aan toe."

"Sorry schat, ik vind het allemaal zo snel gaan. De vorige keer was ik je bijna kwijt geraakt door die graaf en nu wil je alweer weg. Ik moet alleen aan het idee wennen." zei Shanna.
Julia zat aan tafel en luisterde niet echt naar haar moeder, ze zat meer te dagdromen over haar nieuwe huis samen met John.

Ondertussen waren Priya en Wax op bezoek bij Marco en Mariska.
"Volgens mij hoor jij nu sorry te zeggen tegen mij." zei Wax tegen Marco.
"Hoezo, ik verdenk je nog steeds hoor." zei Marco. Wax moest zuchten...
"Peter heeft zich toch al aangegeven? Hoelang blijf jij denken dat ik een moordenaar ben en een ontvoerder?!" zei Wax boos.
Priya begon zich intussen weer aan te stellen.
"Wax, niet schreeuwen lieverd. Is niet goed voor de baby!" Mariska werd er doodziek van...
"Houdt je mond toch, ik ben al drie keer zwanger geweest hoor." zei Mariska.

Wax had er geen zin meer in en wou vertrekken. Mariska stond meteen op van vreugde.
"Zou ik jullie eruit laten?" vroeg ze schijnheilig. Priya pikte dit niet en stond ook op.
"Wat is dit? Gaan we nu weg? Jullie gaan dit goed maken!" zei Priya kwaad.

Wax begon opeens te huilen om zo zielig over te komen...
"Het doet me gewoon zo ontzettend pijn dat er zo gruwelijk over mij wordt gedacht!" zei Wax met een paar snikken.
"Lafbek!" zei Priya.

"Ik vind dat je het goed hebt gedaan, schat." zei Mariska tegen Marco. Priya keek boos naar Mariska.
"Zeg, Mariska. Ik vind dit niet kunnen hoor! Jullie zijn pas echt gemene mensen! Jullie geven ons niet eens de kans. Dit is nog niet voorbij Mariska, nog lang niet!" zei Priya kwaad.
-----------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels