Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 10 van 39

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

^Oops, I did it again...:O
Ik ga het morgen aanpassen en nieuwe update plaatsen.
PS: Inmiddels ben ik al ver met de foto's en verhaallijnen, de cliffhanger van seizoen 4 wordt dus één van deze dagen gemaakt. :)
lam6

Nieuwe update

Afbeelding
Julia en Tina bleven nog ongeveer een uur zitten in de schuur, tot dat Julia het zat was.
"We moeten toch eens naar buiten, het is al bijna elf uur in de avond!" zei Julia.
"Maar straks vermoord hij ons!" zei Tina bang.
"We sluipen gewoon terug naar het hotel, dan bellen we de politie op bij receptie en dan gaan we naar de eetzaal om de andere te redden." stelde Julia voor. Tina had even moeten nadenken maar uiteindelijk besloot ze ook mee te doen.

Afbeelding
Een paar minuten later deed Julia de deur langzaam open...Het was doodstil buiten en de Graaf was nergens te zien.
"Oké, de Graaf is in elk geval niet meer buiten hier." zei Julia opgelucht.
"Misschien is hij wel terug naar het hotel!" zei Tina die vlak achter Julia stond.

Afbeelding
"Het licht is uit binnen. Hij is dus wel terug geweest in het hotel." zei Julia.
"Laten we terug gaan naar de schuur, daar zitten we veilig!" zei Tina die enorm bang was.
"Als ik mijn mobieltje had wel, maar die had ik aan John gegeven. We moeten de politie waarschuwen. Kan jij een beetje redelijk duits praten?" vroeg Julia.
"Ja, een beetje..." antwoordde Tina.

Afbeelding
Julia en Tina kwamen bij de voordeur, het viel Julia op dat die nog niet op slot was gedraaid en dat hij op een kier stond.
"Dit voelt echt niet goed, het lijkt wel alsof hij ons verwacht!" fluisterde Tina.
"Doe rustig, kijk daar is de receptie. Ga nu gelijk bellen!" fluisterde Julia.

Afbeelding
Tina liep snel naar de telefoon en belde de politie op. Het gesprek duurde ongeveer een minuut. Tina moest vertellen wat er was gebeurd en of er slachtoffers waren. Ook moest ze het adres op geven.

Afbeelding
Julia was al naar de eetzaal gegaan en bekeek haar vrienden die nog op de grond lagen te slapen. Tina kwam ook de eetzaal binnen.
"Julia, ik heb ze gebeld. Over een paar minuten komen ze eraan. Laten wij nu terug gaan naar buiten! Ik heb geen goed gevoel hierover dat die deur nog open was." zei Tina.
Maar Julia wou niet mee, ze wou haar vrienden niet achterlaten.
"We kunnen ze toch niet zo achterlaten? Straks worden ze vermoord." zei Julia.

Afbeelding
Op dat moment kwam de Graaf binnen...
"Aah, de laatste gasten zijn gekomen. Nu kan het feest beginnen!"

-----------------------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D
lam6

^Haha, weet ik. Nu ga ik met opzet wat langerzaam in het verhaal zodat de spanning erin blijft...(a)
En de cliffhanger is al bijna in de maak en die is ook enorm goed...(a) Vind ik dan.
lam6

Nieuwe update

Afbeelding
Tina gaf de Graaf meteen een knal in zijn gezicht. Tina sloeg zo hard dat hij op de grond viel erdoor. Julia en Tina rende meteen weg.
"Nou, dat was niet zo netjes!" zei de Graaf.

Afbeelding
Tina ging zich verstoppen in één van de hotelkamers.
Julia ging naar boven vluchten en de Graaf ging haar achterna. Ondertussen kwam de politie er eindelijk aan.

Afbeelding
Julia rende het balkon op waar ze geen kant meer op kon.
"Shit, ik kan geen kant meer uit!" zei ze in paniek. Opeens kwam de Graaf ook het balkon op.
"Wat gezellig, nu kan ik je naar beneden duwen."

Afbeelding
"Graaf, doe dit alsjeblieft niet. Laat ons gaan, je wilt ons toch niet echt vermoorden?" zei Julia bang.
"Haha, voor jullie heb ik al tien andere mensen vermoord." zei de Graaf op een gemene toon.

Afbeelding
De agent kwam binnen, en kwam Tina tegen.
"Ze zijn boven! Snel!" zei Tina.
De agent rende de trap op en Tina ging hem achterna.

Afbeelding
De Graaf wou haar van het balkon duwen en Julia ging steeds meer achteruit.
"Alsjeblieft, laat mij..."

Afbeelding
De agent kwam net op tijd het balkon op en riep: "HALT! laat die jongedame met rust!"
Tina kwam ook snel het balkon op en vroeg of het wel goed ging met Julia. Vervolgens keek ze boos naar de Graaf.
"Hij probeerde ons allemaal te vermoorden!" zei ze tegen de agent.
"Weet ik, dit is geen onbekende crimineel voor mij. Dit is Hendrik Koperman, hij is al meer dan tien jaar vermist geweest. Maar nu hebben we hem dankzij jullie." vertelde de agent.
"Dit is nog niet voorbij Julia, ik kom terug!" zei de Graaf kwaad.
"Nee, jij komt nooit meer vrij." zei de agent.

Afbeelding
Tina gaf Julia een stevige knuffel.
"Trek je er niets van aan, hij komt nooit meer vrij." zei Tina.
"Julia, ik kom terug! Let op mijn woorden, nu ben je ontsnapt maar ik kom terug!" zweerde de Graaf.
Na een uurtje werd iedereen wakker in het hotel, ook Shurlien en Jessica die in het schuur zaten. Ze vertrokken allemaal weer naar huis.

---------------------------
lam6

Nieuwe update

Afbeelding
Iedereen kwam in de nacht weer thuis. Mariska was geschrokken toen ze hoorde wat er was gebeurd.
"Ik ben zo blij dat ik jullie terug heb. Trouwens, ik moet jullie nog voorstellen aan Elise, jullie halfzusje." Sheila en en John waren blij met hun pas geboren halfzusje.

Afbeelding
Ook Julia en Jessica kwamen veilig thuis vannacht.
Eric ging even met hun praten terwijl Shanna Mike ging wakker maken, het broertje van Julia en Jessica.
"Zo zie je maar dat er echt gekken op de wereld rondlopen, weet je zeker dat het gaat?" vroeg Eric aan Julia.
"Ja, pap. Het gaat wat beter..."

Afbeelding
Paar minuten later kwamen Shanna en Mike naar beneden. Mike ging zijn zussen gedag zeggen.
"Waar is Shurlien eigenlijk?" vroeg Eric bezorgd.
"Die is gelijk met Tina mee gegaan naar haar huis." antwoordde Jessica. Shanna leek hier wel blij mee te zijn.
"Mooizo, opgeruimd staat netjes."

Afbeelding
"Ik ga haar zo maar halen dan, Tina is toch de dochter van Wax? Dan zou ze daar wel zijn." zei Eric.
Jessica ging opstaan en ging haar broertje een dikke knuffel geven. Jessica is helemaal opgelucht dat het voorbij is.

Afbeelding
Wax gaf zijn dochter een stevige knuffel ook.
"Wat ben ik blij dat je weer thuis bent. Jij gaat nooit meer zonder mij op vakantie, begrepen?" zei Wax streng.
"Pap, je zet me voor schut. Je vergeet dat Shurlien hier ook nog is!" fluisterde Tina.

Afbeelding
Wax keek naar Shurlien.
"Juist, Shurlien...eh...moet jij niet naar huis nu?" vroeg Wax.
"Pap, ze kan toch hier blijven logeren vannacht?" vroeg Tina. Priya moest er een beetje om lachen.
"Ik kan nu niet teveel mensen om mij heen hebben, ik ben zwanger weet je nog?" zei Priya.
"Ooh maar ik wil best graag blijven ik ben niet zo drukte maker!" zei Shurlien die voor haar zelf opkwam.

Afbeelding
Opeens kwam Eric naar binnen.
"Sorry dat ik stoor maar is mijn dochter hier?" vroeg hij.
"Pap, wat doe je hier nog zo laat?" vroeg Shurlien.
"Jij hoorde nu bij ons te zijn. Kom, we gaan naar huis!" zei Eric streng tegen zijn dochter.
"Jij mag je dochter weleens MANIEREN leren, Eric. Ik had dr niet gevraagd om rond twee uur in de nacht nog naar mijn huis te komen." vertelde Wax.
"Pap doe niet zo idioot, IK had haar uitgenodigd!" zei Tina boos.
"NU IS HET GENOEG ALLEMAAL! Iedereen naar huis en naar bed! Dit is slecht voor mijn baby!" zei Priya.

Afbeelding
Leyla was mee gegaan met David naar zijn huis. Daar gingen ze alles vertellen wat er was gebeurd.
Gina moest huilen door de schrik. Ook Marky en Alex waren nog op. Alex was al opgegroeid als kind, hij is de zoon van Arlega en Hans.
"Gaan jullie niet naar bed? Het is erg laat." zei Hans tegen de kinderen.

Afbeelding
Even later waren David en Leyla alleen in de woonkamer.
"Ik denk dat ik maar ook ga, het is erg laat." zei Leyla die voorbij David liep.
"Wacht, waarom blijf je hier niet slapen?" stelde David voor.

Afbeelding
David pakte haar hand vast.
"We hebben ruimte zat hier, en ik vind dat wij elkaar nodig hebben voor vannacht." zei David.
"David...Wat zeg je dat toch romantisch!" zei Leyla die er blij van werd.
Leyla besloot om te blijven slapen.

Afbeelding
Kim was de enige die niet kon slapen.
Ze moest teveel denken aan Rik. Die ze nog steeds niet heeft terug gevonden.

Afbeelding
Ze liep een lange wandeling door de tuin. Bij de brug bleef ze even staan en keek naar het water. De tranen begonnen te rollen over haar wangen. Ze begon te huilen...
"Sorry, mevrouw...Mag ik u wat vragen?" klonk er opeens een stem.

Afbeelding
Kim keek opzij en zag een kleine jongen staan die haar aankeek...
"Die ogen...die mond...die neus..." dacht Kim geschrokken.
"Bent u mijn moeder?" vroeg het jongentje.
"Oh mijn god...RIK!" schreeuwde Kim uit.

------------------------------
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

lam6 schreef:^^Dankjewel :D
Ja Ik vond ook wel weer tijd dat Rik terug moest komen. Dit behoort allemaal bij het onderdeel van Wax's plan om onschuldig te lijken (a)
Wax, grrr, ik haat hem! :cursing
Afbeelding
lam6

Nieuwe update

Afbeelding
Het was de volgende dag rond de klok van zeven uur in de ochtend bij Gina's huis...

Afbeelding
Leyla werd wakker naast David en probeerde op te staan. Hierdoor werd David ook wakker.
"Hé, wat ga jij doen?" vroeg hij half wakker.
"Ik ga naar huis ik wil jullie niet tot last zijn." antwoordde Leyla.
"Maar het is zeven uur in de ochtend, blijf nog lekker even liggen bij mij?" smeekte David.
Leyla moest bijna lachen door hem.
"Sorry, schat. Andere keer, ik zou alleen blijven slapen nou dat is nu gebeurd. Ik ga naar mijn eigen huis nu." zei Leyla.

Afbeelding
Leyla had zich omgekleed en ging de trap af.
"Wanneer zie ik je weer?" vroeg David die in zijn ondergoed nog liep.
"Deze week, ik bel je nog wel van te voren. Dag lieverd!"

Afbeelding
"Ik heb je en ik laat je nooit meer gaan!" zei Kim die haar zoontje stevig vasthield.
"Mam, zo kan het wel weer je breekt me botten!" zei Rik.
"Ja, maar ik heb je zolang moeten missen!"

Afbeelding
Ondertussen was Marco met de politie aan het bellen.
"Wat zegt u? Heeft de dader zich al gemeld bij jullie? En het is niet meneer Veldhuizen?" vroeg Marco verbaasd.
"Ja maar wij kennen geen Peter, waarom zou hij nou mijn kleinkind willen ontvoeren?"

Afbeelding
"Wat zegt u? Excuses aanbieden aan meneer Veldhuizen? Nee, dat nooit." zei Marco.
"Meneer, het was de voorstel van meneer Veldhuizen om dat te doen en wij kunnen het wel begrijpen..." zei de agent door de telefoon.
"Het kan mij niets schelen, ik vertrouw die man alsnog niet!" zei Marco boos.

Afbeelding
John is opgegroeid tot een volwassen man. Hij ging zijn plannen aan zijn moeder bekend maken.
"Samenwonen met Julia? Is dat niet een beetje erg snel?" vroeg Mariska.
"Mam, Julia en ik zijn al zolang verliefd op elkaar. We zijn nu allebei volwassen en we willen ons eigen plekje." Vertelde John.
Mariska kon het ook wel begrijpen, zij was ook jong vertrokken uit huis toen.
"Weet je dat je precies op je vader lijkt. God...ik wou dat hij nog leefde zodat hij kon zien wat voor knappe zoon hij op de wereld heeft gezet samen met mij." zei Mariska met een zucht.

Afbeelding
In de middag ging Jessica zwemmen in het zwembad dat in de achtertuin zat. Mike trok zijn zwembroek aan en kwam er ook gezellig bij.
"Mike, kan je niet over een uurtje zwemmen ik zit keihard te trainen!" zei Jessica.
"Klagen klagen klagen. Dat is het enige wat je kan." zei Mike op een plagende toon.

Afbeelding
Julia was ook opgegroeid tot volwassen. Ze maakte ook haar plannen bekend aan haar moeder.
"Samenwonen? Wanneer wil je dat doen dan? Wil je er eerst niet trouwen met John voordat jullie samen gaan?" vroeg Shanna.
"Mam, stel niet zoveel vragen. Ik ben het gewoon zat ik wil een eigen plekje hebben samen met John. En hij is er ook hard aan toe."

Afbeelding
"Sorry schat, ik vind het allemaal zo snel gaan. De vorige keer was ik je bijna kwijt geraakt door die graaf en nu wil je alweer weg. Ik moet alleen aan het idee wennen." zei Shanna.
Julia zat aan tafel en luisterde niet echt naar haar moeder, ze zat meer te dagdromen over haar nieuwe huis samen met John.

Afbeelding
Ondertussen waren Priya en Wax op bezoek bij Marco en Mariska.
"Volgens mij hoor jij nu sorry te zeggen tegen mij." zei Wax tegen Marco.
"Hoezo, ik verdenk je nog steeds hoor." zei Marco. Wax moest zuchten...
"Peter heeft zich toch al aangegeven? Hoelang blijf jij denken dat ik een moordenaar ben en een ontvoerder?!" zei Wax boos.
Priya begon zich intussen weer aan te stellen.
"Wax, niet schreeuwen lieverd. Is niet goed voor de baby!" Mariska werd er doodziek van...
"Houdt je mond toch, ik ben al drie keer zwanger geweest hoor." zei Mariska.

Afbeelding
Wax had er geen zin meer in en wou vertrekken. Mariska stond meteen op van vreugde.
"Zou ik jullie eruit laten?" vroeg ze schijnheilig. Priya pikte dit niet en stond ook op.
"Wat is dit? Gaan we nu weg? Jullie gaan dit goed maken!" zei Priya kwaad.

Afbeelding
Wax begon opeens te huilen om zo zielig over te komen...
"Het doet me gewoon zo ontzettend pijn dat er zo gruwelijk over mij wordt gedacht!" zei Wax met een paar snikken.
"Lafbek!" zei Priya.

Afbeelding
"Ik vind dat je het goed hebt gedaan, schat." zei Mariska tegen Marco. Priya keek boos naar Mariska.
"Zeg, Mariska. Ik vind dit niet kunnen hoor! Jullie zijn pas echt gemene mensen! Jullie geven ons niet eens de kans. Dit is nog niet voorbij Mariska, nog lang niet!" zei Priya kwaad.

-----------------------------

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie