Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

AnneKathleeen
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Wat zal ik eens zeggen.

Ik kwam tot de conclusie dat ik helemaal geen forum account had op deze site. En dat werd nogal eens tijd, want ik kijk hier al heel erg lang elke dag :) Dus bij deze:

Hai! (:
Ik ben Anne. Ik ben 17 en ik woon hier ergens in zo'n uithoek van Nederland. Mijn hobbies zijn de Sims, piano spelen, bodybalance&zumba, winkelen, tekenen, lezen, enzovoort enzovoort. Ik speel de sims eigenlijk al sinds het begin van de sims 1. Heb ook bijna alle delen, ben nogal lichtelijk verslaafd... xD Ehm verders zit ik nog op school, laatste jaartje vwo en eigenlijk heb ik niet veel meer te zeggen.

Nou, dan ben ik geen vreemde meer. Nu ga ik lekker verder met rondneuzen op het forum! :)
AnneKathleeen
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Re: Wat zal ik eens zeggen.

Oké dit mag misschien heel raar klinken maar ik vind het nu al super gezellig XD heb nog nooit meegemaakt zoveel reacties te krijgen en zo vriendelijk allemaal ^_^ Dankjewel!! :D

oh en @ kaskai : Cultuur Maatschappij :P En jij? Naast sims-lotgenoten ook nog examen lotgenoten :)

Laatst gewijzigd door AnneKathleeen op zo 15 aug 2010, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie