Ben al wat meer wakker Ga zo Hollands Got Talent kijken van vorige week want we hadden geen tv. Nja wel een tv maar daar moest je voor betalen. Dus degene die het wel hebben gezien niet verklappen
En Launch My Line heb ik ook moeten missen, 2x zelfs. Maar dat kan je dus niet terug kijken misschien op youtube, ff kijken...
omg ik heb voor het eerst in de Grootbergen generaties een lelijk kind gecreëerd :') nah met de juiste downloads hebik haar wel best mooi kunnen krijgne o;
^Dan ben ik wel benieuwd hoe ze eruit ziet.
Als je trouwens de awesome mod hebt, kan je je sim weer tijdelijk in CAS krijgen. (zo kan je ook je simbot kleuren)
En mijn boeken zijn eindelijk ook binnen gekomen vandaag. Nog een weekje en ik moet weer naar school.
^ de awesome mod heb ik niet o; maja, dat ze niet zo knap is komt vooral door haar vader :') als hun baby dochter ook net zo word laat ik hun een jongen maken
IK HEB EEN HEKEL AAN MULTIVITAMINE!!!
(grapje hoor, het is lekker, alleen ik had de dop niet goed dichtgedraaid en zo alles in de tas van mn vriendin gegooid, alles nat, en mijn mobiel en haar fotocamera doen het niet meer