Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

94 berichten • Pagina 2 van 5

Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Wist Je Dat ...

Omg, zo'n leuke thread...ik heb hem maar gered van de dood, lol!! :laugh :laugh :laugh :laugh

Wist Je Dat:
Ik volgende week weer naar school moet? :cursing
Afbeelding
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut

Wist je dat
- ik vandaag een heel leuk meisje zag en toen ik er op af wou gaan, ik mijn vader moest helpen :S

- Zondagsrust een heel saai boek is

- Ik dit jaar examens heb
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Wist je dat er een zogenaamde boom-man bestaat?
Ik heb er over gehoord en gelezen, het is eigenlijk best oud. Ik vertel dr toch maar over.
Het is een Indonesische man, Dede Kosawa genaamd, die aan de ziekte HPV heeft geleden (hij is inmiddels genezen, gelukkig)
Hij kreeg de ziekte op zijn vijftiende en is op zijn vijfendertigste genezen.
Hij wist eerst niet wat het was. Het begon met een snee en er allemaal wratten uit zijn lichaam begonnen te groeien. OP een gegeven moment werd dit zo extreem dat hij zijn armen en benen niet meer kon gebruiken, waardoor hij werd ontslagen (hij was visser). Door zijn familie werd hij liefdevol verzorgd, maar zijn vrouw heeft hem verlaten en zijn kinderen zijn bij zijn familie gaan wonen omdat Dede ze niet meer kon onderhouden.
Om toch te kunnen leven, deed hij mee aan freakshows waardoor hij aan psychische en fysieke pijn leed. (Hij moest o.a. een auto met zijn haren trekken)
Later bleek dus dat hij aan een ziekte leed. Hij is, zoals ik eerder heb verteld, genezen.
Klik op eigen risico.(plaatje)

bron: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zie ... eeman.html

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op do 12 aug 2010, 20:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

^^ en ^^^Ik weet het... Echt een treurig verhaal. Gelukkig is het goed afgelopen, na 20 jaar.

^ Haha, droog muziekje.. En vooral die mannetjes op het plaatje xD
En over die ziektes: Ja, dat vind ik ook.
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

nee :O wist ik niet :O

wist je dat ik net sims 2 seizoenen heb geinstalleerd had opgestart en daarna weer afgesloten? omdat ik anders opnieuw een auto voor die familie moet kopen :P omdat het een download is :P
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie