ik stop ook niet met 'Don't Tell Me Such a Simple Lie' aangezien ik niet de hele dag zou gaan spelen met 'Don't Tell Me Such a Simple Lie' is dit dus een toevoeging voor mezelf waarmee ik elke dag zou kunnen spelen zonder er echt een verhaal aanvast te plakken

ik geef elk deel ook geen naam, alleen een nummer, van welk deel het is
maja to the point

Hoofdstuk 1:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5

Dit is de familie Grootbergen.
Links: Melody Grootbergen, generatie 9 en volwassen vrouw
Melody is geboren als geest, haar vader was overleden en Melody is de nog enige levende en volwassen van de 9e generatie. Ze leeft nog omdat ze ambrosia kon maken en eten, in haar leven heeft ze alle vaardigheden van het basisspel voltooid, haar 9 broeren en zussen zijn al oudere en overleden. Ze heeft heel wat geld opgeleverd met haar oogst, zoals geldzakken van de 15 geldbomen en veel andere vruchten. Ze is Vijfsterren-chef-kok.
Naast Melody: Bastiaan Andrews/Grootbergen, generatie 10, afstammeling van Mevr. Ursine, jong volwassen man
Bastiaan werkt als Chef in de politie.
Naast Bastiaan: Lorriëlle Grootbergen, generatie 10, dochter van Melody Grootbergen, jongvolwassen
Lorriëlle is een tweeling, samen met haar tweeling zus, Marlene, en haar zoon, Martin, heeft ze in een belachelijk groot huis gewoont, Marlene was verhuist omdat de ruzie tussen Marlene en Lorriëlle erg groot was. Nadat Marlene en Martin waren verhuist verhuisde Lorriëlle, haar moeder, Bastiaan en hun dochter naar een ander huis waar ze snel weer uit verhuisde omdat de eerste generatie van de familie Grootbergen daar hebben gewoond en daar zijn overleden.
Uiteindelijk verhuisde ze naar een kleiner huisje met het bedrag dat ze nog overhielden, na het huis gekocht te hebben met de meubels erin hadden ze nog maar 500 simdollars over wat snel weer omhoog was gehaald met hun banen.
Heidi Grootbergen, generatie 11, dochter van Lorriëlle en Bastiaan Grootbergen
Heidi gaat nu alleen nog maar naar school, verder zit ze thuis alleen te lezen en heel soms gaat zenaar vriendjes en vriendinnetjes.
In Lorriëlle d'r armen: Peggy Grootbergen, generatie 11, dochter van Lorriëlle en Bastiaan Grootbergen en zusje van Heidi Grootbergen, baby meisje
Peggy is net geboren en heeft dus nog niets meegemaakt.

Dit is het huis waar de familie Grootbergen zich verder wil gaan ontwikkelen.
Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op do 19 aug 2010, 11:52, 6 keer totaal gewijzigd.