Over jezelf
1. Hoe heet je? Soraya
2. Hoe oud ben je? 19
3. Wanneer ben je geboren? 29-05-1991
4. Waar ben je geboren? In het ziekenhuis in Den Helder
5. Waar woon je?* Provincie Utrecht
6. Hoe lang ben je?1.66
7. Hoeveel weeg je?* Geen flauw idee
8. Ben je blij met je gewicht? Nee en dat zal ik nooit zijn, ik ben een vrouw.
9. Wat wil je later worden? Docente Engels of een eigen huiswerkbegeleidingsinstituut hebben.
10. Als je een hele mooie stem zou hebben en je word ontdekt, zonder dat je eigenlijk zeker weet of je wel zanger(es) wil worden, zou je het dat afwijzen? Nooit, maar het liefst dan musicalartiest.
11. Waarom wel/niet? Die kans is zo klein dat je dat gewoon moet aannemen. Je blijft hooguit 10 jaar zangeres. Waarom niet.
12. Wat voor opleiding doe/deed je? Ik ga nu naar het derde jaar van de lerarenopleiding
Over De Sims
13. Hoe ben je met De Sims in aanraking gekomen? Via een vriendinnetje toen ik 10 was.
14. Hoe lang speel je het al? Sinds 2001
15. Welke Sims heb je al gespeeld? Alle sims wel.. Behavle De Sims 1: abracadabra en superstar.
16. Heb je wel eens een: Machinima, dagboek, uitdaging, gemaakt of gedaan? Ik heb nu een dagboek! Klik op mijn banner voor meer informatie!
17. Waarom wel/niet? Ik vind het best wel spannend om een dagboek te maken, doe ik het wel goed, ziet het er wel leuk uit en vooral: Wat vinden mijn lezers?!
18. Vond je het leuk om dat te doen? Ik vind het moeilijk maar wel heel leuk!
19. Op hoeveel simssites zit/zat je? Alleen deze, en heel sporadisch op de officiële site.
20. Hoeveel sims3pack downloads heb je in sims 3? 0
21. En hoeveel packages? 0
22. Hoe vaak speel je De Sims in een week, zonder vakantie? 4 dagen in de week?
23. En hoe vaak met vakantie? nog steeds 4 dagen in de week?
24. Hoe lang speel je sims op een dag, gemiddeld? als ik speel, speel ik lang. 3 uurtjes?
Relatie
25. Ben je single/verliefd/verkering/verloofd/getrouwd/gescheiden? Ik heb al bijna 2,5 jaar een vriendje
26. Zou je kinderen willen? Heel graag.
27. Heb je kinderen? Nee joh!
28. Hoeveel kinderen heb/wil je? Ik wil er 2 of 4. Een mooi even getal, is wel zo makkelijk als je in de achtbaan gaat:P