Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2019 berichten • Pagina 37 van 101

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Famillie van vliet*G2 Eline Hoofdstuk 4 update 08-08

HULP GEVRAAGD:

Mijn banner is alweer een beetje oud! oke heel erg, eline is er nog kind op, mia is er nog baby op, en matthieuw en Robin zijn er nog volwassen. Omdat ik zelf geen inspiratie heb voor een banner vraag ik het aan jullie! Zouden jullie een leuke banner voor mij kunnen ontwerpen en die naar mijn mail kunnen sturen ;D? de " winnaar" komt natuurlijk met haar/zijn banner op mijn weebo!

Woehoe ansjj inspiratieloos...

EDIT: Het enige wat ik er zowiezo op wil hebben is de plumbob met 10G van vliet erop, die kan je gewoon jatten van mijn banner!
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Famillie van vliet*G2 Eline Hoofdstuk 4 update 09-08

Hey lieverds!

Ik heb goed nieuwssss!!! Vrijdag komt mijn laptop terug! Woehoeee! Ik krijg dit keer geen nieuwe of mijn geld terug want mijn pc winkel en asus hebben dat niet op zwart en wit gezet. Dus ik krijg nu een nieuw moederbord er in en als het dan nog niet goed is moeten we schriftelijk zwart op wit krijgen dat ik een nieuwe krijg. NU maar hopen dat hij gewoon goed is ! PFf ik heb hem wel gemist!
Als het goed is komt hij vrijdag terug, ben benieuwd of hij dan ook werkelijk terug is! ! Zoja als hij terug is, kan k weer lekker verder simsen en updaten!
Dus alle foto's die ik nu nog heb, komen morgen online te staan! EEN grote update dus :D !!

xx Angelica

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie