Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

493 berichten • Pagina 9 van 25

Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

'Dankjewel' Antwoordde ik
'He Jasper, heb je een nieuwe bril?' Vroeg ze toen. 'Neen, dit is mijn oude bril, ik kan mijn nieuwe bril niet vinden. Mijn 50 euro die ik gisterenavond op mijn nachtkastje gezet had is ook al kwijt. Ik verlies de laatste tijd veel spullen en veel geld.' Zei ik en toen keek ze met een medelijdend gezicht aan. Ik wilde niet dat ze me een watje vond en toen zei ik stoer 'Maar het is niet zo erg hoor, nee.' Zei ik stoer
Toen begon ze weer over Tim. 'Ja hij is gisterenavond bij mij geweest, hij zat met steenjes tegen mijn raam te gooien, hij wilde weer geld. Ik heb 1 cent tegen zijn hoofd gegooit en toen is hij boos weg gegaan. Weer naar een club ofzo. Ik vertrouw die lui sowieso niet, wedden dat 1 van die grote jongens met wie hij altijd om gaat het heeft gedaan. Mijn moeder zegt dat we uit de buurt van zo'n mensen moeten blijven.' Vertelde ik
Ze knikte de hele tijd terwijl ze aandachtig luisterde. 'Jasper, ik.. ik moet je iets zeggen.' Zei ze toen

-Jasper
Afbeelding
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Het was even stil. 'Nouja, laat ook maar.'
Ik wil eigenlijk weer weggaan, maar Jasper houdt me tegen, hij pakt mijn arm. 'Wat wou je zeggen?'
Ik draai me om, nu sta ik wel erg dicht bij hem, ik kijk hem recht in de ogen aan. 'Je weet niet hoelang ik je nu al leuk vind.' het voelt raar als ik dat zeg, maar er verschijnt een grote glimlach op Jasper zijn gezicht.

~Irene~
Vampsessed

Ik kon mijn oren niet geloven. Irene vond me leuk ! De sukkelachtige nerd Jasper, zo kendie iedereen me op school dan. En zij vond me leuk. Ik liet haar niet los. 'Ik vind jou ook leuk.' Zei ik verlegen en toen gebeurde er iets heet speciaals. Ik gaf haar een kus op haar wang. Ze schrok even, ik schrok zelf ook. Maar toen glimlachte ze, we werden beiden even rood.

-Jasper
Afbeelding
Vampsessed

Irene lachte zo geweldig. Ik kon niet geloven dat ik verliefd werd. We hadden elkaar nog steeds vast en ik gaf haar nu een echte zoen. Niets kon deze moment nog stuk maken. Toen kwam mijn moeder opeens binnen. Ze kreeg een rood hoofd en deed de deur snel weer dicht. Ik was heel boos op haar. 'Sorry over mijn moeder.' Zei ik tegen Irene. 'Geeft niet.' Zei ze. 'Blijf je nog? Ik ga even vragen wat ze wou. Als je nog even blijft kunnen we misschien gamen ofzo.' Zei ik
Ze knikte kort en ik ging naar mijn moeder om te vragen wat er aan de hand was.

-Jasper

Laatst gewijzigd door Vampsessed op za 07 aug 2010, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Jenny

Toen Jasper weg was ging ik even op zijn bed zitten. Hij gaf mij een echte zoen, een echte! Jammer dat zijn moeder binnen kwam, anders waren we misschien nog langer aan het zoenen. Ik stond weer op en liep naar het raam toe, ik deed het open en keek naar buiten. Ik hoorde nog steeds een sirene. Toen ik naar beneden keek zag ik een bril liggen, er was niet meer veel van over, maar het was een bril. Zou het de bril van Jasper zijn? Toen viel mijn blik op het modder op het kozijn, hij zei toch dat hij 50 euro kwijt was? Misschien was het wel gestolen! Ik herinnerde me weer dat Jasper had gezegt dat Tim met steentjes had gegooid, hij wou geld! Verschrikt bleef ik staan, en toen voelde ik 2 armen om mij heen, ik draaide me om, het was Jasper. 'Jasper.' zei ik. 'Heb jij niks gemerkt vannacht? Je bril ligt kapot buiten, en er zit modder op het kozijn. Met die klimop tegen het huis aan kun je zo naar binnen komen. Misschien heeft Tim je geld gejat..'

~Irene~
Vampsessed

'Mijn bril, waar?' Vroeg ik haar
'Daar beneden, hij is helemaal kapot.' Zei ze. Ik voelde mijn ogen weer vullen. 'Denk je dat Tim hier is ingebroken?' Vroeg ik haar. 'Het zou toch kunnen?' Zei ze
'Ik haat Tim, maar ik kan toch niet zeggen dat hij het verdiend heeft. Ik bedoel, je wenst niemand de dood toe.' Zei ik met een ernstig gezicht. 'Tjah' Zei ze alleen maar. 'Ik ga even de restjes van mijn bril halen en vragen of mijn vader iets aan die klimop kan doen. Er loopt een moordenaar rond en wij hebben geld. Als die persoon zelfs Tim heeft vermoord om maar een stom bedragje zal hij helemaal niks van ons overlaten.' Bij die woorden kreeg ik weer angstgevoelens, ik was veel te jong om te sterven. 'Irene, beloof je me dat je heel voorzichtig zult zijn?' Vroeg ik
'Ja beloofd.' Zei ze en zoende me. Ik kreeg weer vlinders in mijn buik...

-Jasper
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Het hoofd van het politiekorps heeft gezegd dat ze alles hebben gedaan wat ze moesten doen, en dus de pers dingen mocht weten. Trouwens, hij vertelde ook dat de mevrouw die me bewusteloos sloeg marica heette, en alles ontkent. Er zijn getuigen, en de rechtzaak zal binnenkort komen.
De pers stond nog steeds voor de deur te wachten.
Ik liep naar ze toe, deed de deur open, en mijn ogen werden even verblind door de vele flitsen van fotocamera's
Ik vertelde mijn toespraak, en ik ging weer naar binnen.
Zo, hopelijk laten ze me nu met rust.

Ik deed de gordijnen even open, en heel fijn, papparazzi. Ik deed de gordijnen maar snel dicht.

John.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

''Van Tim,wat?!''
"Tim.."
"Ja.."
"Tim is vermoord."
"Wat, door wie?!"
"Weet ik niet! Dat weet niemand volgens mij."
"Van wie weet je dat Tim vermoord is?"
"Van Irene en Irene weet het van een politieman."
Aan de andere kant van de lijn hoorde ik gescheld.
"Maar Noah.." Zei ik verlegen.
"Ja?"
"Ik ben heel bang dat ik ook vermoord word.. En ik ben helemaal alleen.. Eerst was Irene er, maar die werd boos op me om iets wat ik niet mag vertellen en toen ging ze weg."
"Waar is ze dan naartoe?"
"Dat weet ik niet, maar.. Zou ik misschien naar jou toe mogen komen of jij naar mij?"
Ik werd gewoon rood achter de telefoon en ik werd steeds roder, want het duurde een tijdje voordat ik antwoord kreeg..

-Elena-
Afbeelding
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Waar zit die man als je hem nodig hebt, waarom neemt de burgemeester zijn telefoon niet op.
Als het de arme man maar niet boven zijn hoofd groeit, net van de universiteit en dan al zo'n crisissituatie mee moeten maken.

Nu ja, ik ga de ouders van mijn leerlingen zelf wel bellen. Het ziekenhuis heeft toegezegd dat er morgen slachtofferhulp in de school aanwezig zal zijn. Het zou fijn zijn als de burgemeester ook aanwezig is.
Als ik de ouders gebeld heb, bel ik nog eens met de burgemeester

Die arme ouders van Tim, het was niet de makkelijkste leerling maar dit wens je toch niemand toe. Wie vermoordt er nu een kind??

Ik ga naar huis en bel iedereen vanuit daar, dan kan ik ook zorgen voor Maya. Mijn man heeft lang genoeg alleen op haar gepast.
OMG, ik ben tante geworden
Jenny

'Ik ga denk ik maar naar huis toe, mijn ouders weten het vast al en zijn vast ongerust.' ik liep al naar de deur en draaide me nog even om. 'Ik zie je wel weer snel, toch?'
'Natuurlijk, het liefst zo snel mogelijk.' antwoord Jasper blij.
Hij loopt met me mee naar beneden en geeft me mijn jas. 'Bedankt.'
Ik geef hem snel nog een kusje en loop naar buiten. Als ik op mijn fiets stap pak ik mijn mobiel en bel Elena op, maar ze is in gesprek. Snel stuur ik een smsje: Je wilt het niet weten: Ik heb met Jasper gezoend! En Elena: Het spijt me heel erg van vanmorgen, ik moest niet zo dom zijn. Vergeef je het me? Xxx
Snel klik ik op versturen en fiets snel naar huis. 'Waar was je?' vraagt mijn moeder bezorgt als ik binnenkom. 'Bij Elena.'
Mijn moeder geeft me een knuffel en een kus op mijn wang, op dezelfde wang als waar Jasper een kus op heeft gegeven. 'Ik had van tevoren nog iets voor je gekocht.' Ze pakt uit een tas een tube. 'Het was hele dure, maar de verkoper zei dat het de beste was die ze hadden, en mijn lieve dochter verdient dat wel.'
Ik kijk blij naar het potje, puistencremé! 'Bedankt mam.' ik geef haar een knuffel en ren de trap op naar de badkamer. Ik neem even een douche en daarna doe ik het op mijn gezicht, als ik het elke dag en avond doe zie je al snel verschil!

~Irene~
Elodie

"Goedemiddag mevrouw, U spreekt met Amanda Riverston."
"Spreek ik met de moeder van Irene?"

.......

"ja het is inderdaad verschrikkelijk, ...... nee ik heb de leerlingen die op school waren thuis gebracht"

"Ik wilde u even laten weten dat er morgen een inloopochtend is op school, slachtofferhulp en politie zijn hierbij aanwezig. Het zal goed zijn voor de kinderen als u als ouders ook meekomt"
................
"Prima tot dan, sterkte vandaag"

Nadat ik alle ouders gebeld heb, wil ik de burgemeester bellen als Maya de keuken binnen komt.

Zwijgend omhels ik haar.
o0simsfreak0o

ik vertelde mijn moeder dat ik heel bang was en tijdens te omhelsing voelde ik me veilig en wilde haar nooit mee los laten
en wilde vanavond bij haar slapen net zoals vroeger als ik bang was
ik pakte daarna wat drinken en mijn handen shake'te heel erg en al het drinken kwam op de grond in plaats van in mijn mond

-Maya-
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Elodie

Kijk haar nou eens, mijn dochter...
Van alle bravoure is nog maar weinig over.
Ze is al heel volwassen op school en in haar doen en laten, maar nu is ze toch weer helemaal net als toen ze klein was.

"Mayamine als jij dat wilt dan slaap je vannacht bij mij" ik pak een dweil en ruim de limonade op de keukenvloer op.
o0simsfreak0o

'dank je mam' ik gaf haar weer een knuffel en liep naar de woonkamer om tv te kijken
ik had mijnhaarniet gedaan dus zat het gewoon en had zo'n lange bouwvakkers overhemd aan met daaronder een legging
ik belde een oude vriend die was verhuisd, we zaten zo 3 uur te praten over van alles ennog wat
we konden zo verder gaan maar na die 3 uur moest hij weg hij zei neit naar waar

-Maya-
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Marit.

"Ik bel je dadelijk wel terug Noah of jij mij." Zei ik, want Jenny had me al gebeld en nu een SMSje verstuurd.
Ik hong op en las het SMSje.

Maakt niet uit, maar.. Ik had gelijk!
Wat leuk voor je dat je nu met Jasper bent, heb je het eigelijk wel aan?
Maakt ook niet uit, ik had Noah gebeld, maar ik moet hem zo terugbellen.
Hij wist nog van niets!
Als je gewoon wil praten bel je maar, als ik in gesprek ben is dat weer met Noah..

xX nog steeds jou BFF Elena.

En toen zat ik weer met die gedachten: 'Ik wil ook een vriendje..'.

-Elena-
Afbeelding
Elodie

Mijn man haalt het matras van Maya's bed en legt dat samen met haar dekbed op onze slaapkamer.
Hij slaapt vannacht op de grond in de slaapkamer.
Maya slaapt bij mij, dan zijn we allemaal bij elkaar zodat ze zich veilig kan voelen.

Hoe zou het met andere kinderen zijn?

~ Amanda
Marit.

's Avonds laat, na mijn make-up af te hebben gedaan en een douche te hebben genomen ga ik ook slapen.
'Stuurt Irene geen SMSje terug ofzo?' Dacht ik. 'Zal ze al slapen?'
Ik besloot Irene nog te SMSen

Slaap je al? Ik iniedergeval niet.
Ik kan dus echt niet slapen en ik wil graag een antwoord van je..
Sorry, maar ik moet echt iets te lezen hebben.
Ook sorry als ik je wakker SMS.

xX je BFF Elena.

Ik legde m'n telefoon op m'n nachtkastje en ging op m'n rug liggen.
Ik keek naar het plafond, wachtend op een SMSje.

-Elena-
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten