danks allemaal =D
@Jepske: sorry dat weet ik niet ik had het van een sim die ik op de uitwisseling had gedownload :x 't spijt me
______________________________________________________________ 5. Kleren
Die ochtend toen ik wakker was geworden had ik Lily verteld dat we een afspraak hadden bij de stylist en dat ik eerst moest en jij daarna zodat wij niet elkaar jurken zouden zien.
Dus toen ik binnen kwam ging ik naar de man op een stoel en vertelde dat ik hier voor een afspraak was.
Hij liet me de make-up zien en ik vertelde dat ik gewoon de make-up wilde die ik altijd gebruik, dus we liepen meteen door naar de jurken.
Ik stond dus voor de spiegel en mijn taille maat werden opgemeten, mijn decolleté en nog wat andere zaken.
De eerste outfit vond ik helemaal niets, mijn haar niet de jurk niet alleen de hakken vond ik helemaal geweldig, dus die schoenen kozen we.
De volgende outfit was te oud en dit keer hadden we juist wel het juiste kapsel gekozen, dus we hadden mijn kapsel en schoenen al af zeg maar nu alleen nog de jurk, ik wilde graag iets langs dus kort viel zowiezo af.
Deze vond ik weer te gewoontjes.
Deze te wijd.
En toen hadden we eindelijk de perfecte jurk gevonden, deze vond ik helemaal geweldig en ik kocht het meteen.
Toen ik naar me werk was, kwam Lily aan lopen.
Lily kende de stylist van vroeger, en ze stonden daar een tijdje te praten over vroeger en over nu.
Nadat ze elkaar een knuffel hadden gegeven, gingen ze over naar de jurken.
Ook bij Lily werden haar taille en decolleté opgemeten.
Lily wilde ook meteen een ander kapsel dat werd deze en de schoenen waren ook snel uitgekozen alleen vond ze deze jurk niets, te lang vond ze het ze wilde iets korts.
Deze vond ze niets voor een huwelijk.
Deze vond ze weer te klein.
De 4e jurk vond ze perfect niet te kort en niet te lang.
Jayden, zo heet hij, vroeg na de jurk, uitgedaan te hebben, of ze mee uit wilde naar een restaurant om bij te praten oer van alles en nog wat.
Lily stemde toe en ze gingen samen naar de Bistro waar ik haar ten huwelijk had gevraagd.
Lily vroeg aan Jayden of hij kinderen had en wat hij nou eigenlijk in Twinbrook deed.
Hij vertelde dat hij geen kinderen had en ook niet getrouwd was, maar wel verliefd alleen vertelde hij niet op wie. Ook vertelde hij dat hij in Twinbrook was om een baan te zoeken nadat zijn huis was afgebrand in Sunset Valley en omdat hij eigenlijk in Twinbrook was geboren verhuisde hij weer terug naar Twinbrook.
Ook Lily vertelde van alles over vroeger en dat ze gaat trouwen.
Toen ze klaar waren met praten moest Jayden weer naar huis omdat hij de dag erna nog moest werken en het was al 23.00 uur.
Lily rende naar huis om te vertellen tegen haar moeder dat ze een jurk had uitgekozen.
Ze rende eerst naar haar kamer om zich om te kleden en liep daarna naar haar moeder.
Ze vond de jurk prachtig en ze waren beide ook benieuwd naar de jurk die Tanedra had uitgekozen.
dit was de update van vandaag
ik hoop dat jullie het een leuke update vonden
vorige update: 4. Verloven
volgende update: 6. Ruzie
Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op ma 06 sep 2010, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.