Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

242 berichten • Pagina 3 van 13

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 3e update online

danks allemaal =D
@Jepske: sorry dat weet ik niet :blush ik had het van een sim die ik op de uitwisseling had gedownload :x 't spijt me

Afbeelding
Die ochtend toen ik wakker was geworden had ik Lily verteld dat we een afspraak hadden bij de stylist en dat ik eerst moest en jij daarna zodat wij niet elkaar jurken zouden zien.

Afbeelding
Dus toen ik binnen kwam ging ik naar de man op een stoel en vertelde dat ik hier voor een afspraak was.

Afbeelding
Hij liet me de make-up zien en ik vertelde dat ik gewoon de make-up wilde die ik altijd gebruik, dus we liepen meteen door naar de jurken.

Afbeelding
Ik stond dus voor de spiegel en mijn taille maat werden opgemeten, mijn decolleté en nog wat andere zaken.

Afbeelding
De eerste outfit vond ik helemaal niets, mijn haar niet de jurk niet alleen de hakken vond ik helemaal geweldig, dus die schoenen kozen we.

Afbeelding
De volgende outfit was te oud en dit keer hadden we juist wel het juiste kapsel gekozen, dus we hadden mijn kapsel en schoenen al af zeg maar nu alleen nog de jurk, ik wilde graag iets langs dus kort viel zowiezo af.

Afbeelding
Deze vond ik weer te gewoontjes.

Afbeelding
Deze te wijd.

Afbeelding
En toen hadden we eindelijk de perfecte jurk gevonden, deze vond ik helemaal geweldig en ik kocht het meteen.

Afbeelding
Toen ik naar me werk was, kwam Lily aan lopen.

Afbeelding
Lily kende de stylist van vroeger, en ze stonden daar een tijdje te praten over vroeger en over nu.

Afbeelding
Nadat ze elkaar een knuffel hadden gegeven, gingen ze over naar de jurken.

Afbeelding
Ook bij Lily werden haar taille en decolleté opgemeten.

Afbeelding
Lily wilde ook meteen een ander kapsel dat werd deze en de schoenen waren ook snel uitgekozen alleen vond ze deze jurk niets, te lang vond ze het ze wilde iets korts.

Afbeelding
Deze vond ze niets voor een huwelijk.

Afbeelding
Deze vond ze weer te klein.

Afbeelding
De 4e jurk vond ze perfect niet te kort en niet te lang.

Afbeelding
Jayden, zo heet hij, vroeg na de jurk, uitgedaan te hebben, of ze mee uit wilde naar een restaurant om bij te praten oer van alles en nog wat.

Afbeelding
Lily stemde toe en ze gingen samen naar de Bistro waar ik haar ten huwelijk had gevraagd.

Afbeelding
Lily vroeg aan Jayden of hij kinderen had en wat hij nou eigenlijk in Twinbrook deed.

Afbeelding
Hij vertelde dat hij geen kinderen had en ook niet getrouwd was, maar wel verliefd alleen vertelde hij niet op wie. Ook vertelde hij dat hij in Twinbrook was om een baan te zoeken nadat zijn huis was afgebrand in Sunset Valley en omdat hij eigenlijk in Twinbrook was geboren verhuisde hij weer terug naar Twinbrook.

Afbeelding
Ook Lily vertelde van alles over vroeger en dat ze gaat trouwen.

Afbeelding
Toen ze klaar waren met praten moest Jayden weer naar huis omdat hij de dag erna nog moest werken en het was al 23.00 uur.

Afbeelding
Lily rende naar huis om te vertellen tegen haar moeder dat ze een jurk had uitgekozen.

Afbeelding
Ze rende eerst naar haar kamer om zich om te kleden en liep daarna naar haar moeder.

Afbeelding
Ze vond de jurk prachtig en ze waren beide ook benieuwd naar de jurk die Tanedra had uitgekozen.

dit was de update van vandaag :)
ik hoop dat jullie het een leuke update vonden ;)

vorige update: 4. Verloven
volgende update: 6. Ruzie

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op ma 06 sep 2010, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 4e update online

danks :)
misschien wel, misschien niet :3

Afbeelding
Die avond toen ik terug kwam van werken kwam Lily naar mij toe om te vragen of ze een hapje mocht eten met een vriend.

Afbeelding
Ik vond het wel goed alleen vond ik het wel een rare vraag, maja.

Afbeelding
Nadat Lily en die vriend van haar hadden gegeten kletste ze nog wat.

Afbeelding
Toen ze weg wilde gaan probeerde hij Lily te versieren, ze vroeg waarom hij dit deed.

Afbeelding
Hij vertelde dat hij haar nog leuk vond, Lily duwde hem weg en zei dat ze een relatie heeft.

Afbeelding
Toen werd hij boos en vertelde dat ze het moest uit maken.

Afbeelding
Ze schreeuwde naar elkaar , zei zei dat hij niet kon bepalen wat zij moest doen en dat ze niets meer met hem te maken wilde hebben.

Afbeelding
Hij gaf haar een klap in haar gezicht, haar hoofd tolde ervan.

Afbeelding
Voor ze het wist schreeuwde hij tegen haar en zei dat hij haar haatte.

Afbeelding
Hij porde haar hij wilde bijna weglopen maar rende terug en sprong op haar.

Afbeelding
En begon met haar te vechten

Afbeelding
Nadat hij gewonnen had rende ze naar huis en hij achtervolgde haar, ze schreeuwde dat ze hem met rust moest laten, maar bleef achter haar aan rennen.

Afbeelding
Hij begon weer te schelden, over dat ik niet bij haar paste omdat ik een vrouw ben en zei allemaal gemene dingen over mij.

Afbeelding
Dat pikte ze niet en nu begon zij met hem te vechten, ze wist dat ze geen kans maakte maar toch hield ze vol.

Afbeelding
Lily verloor en hij schopte haar naar de trap.

Afbeelding
Ze kon zich nergens aan vast houden en viel van de trap.

Afbeelding
Ze viel ongelukkig, en brak 3 ribben.

Afbeelding
Lily lag toen voor de trap bewusteloos, die jongen rende weg.

Afbeelding
Weg van wat hij had misdaan...

dit was de update, ik hoop dat jullie het leuk vonden ;)
nah leuk is het verkeerde woord :P

vorige update: 5. Kleren
volgende update: 7. Ontvoerd

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op ma 06 sep 2010, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie