Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Soap: Sims Top Model

Welkom bij sims top model!
In deze strijd strijden 6 dames om de hoofdprijs, om een top model te worden: en dus de hoofdprijs van een contract.
Het is jullie opdracht om te oordelen welk model er steeds in de strijd blijft, en welke kan vertrekken. Als jullie kunnen stemmen, verschijnt er een poll.
Let op: Dit verhaal/soap word ook op een ander forum gehouden, ik tel de stemmen dus bij elkaar op!
Jenny

Re: Soap: Sims Top Model

Deel 1: Inleiding
Afbeelding
‘Ik ben zo benieuwd naar de modellen, ik ben vast nog zenuwachtiger als hun.’ Zucht Michelle, terwijl ze naar de deur kijkt. Waar straks één van de meiden binnenkomt.
‘Kom op zeg Michelle, je hebt hetzelfde mee gemaakt! En je hebt het voerleefd, je was gewoon top model geworden.’ Sydney kijkt lachend naar zijn vriendin, en haar mondhoeken krullen ook omhoog.
‘Ik weet het, maar toch..’

Afbeelding
‘Als we die vrouw mogen geloven die de modellen uitkoos, zijn ze nu echt prachtig.’ Sydney kijkt opzij, en Michelle knikt terug.
‘Je hebt vast gelijk, ik ben zo benieuwd, echt!’ Michelle kijkt nog even naar de deur. Ze wil op staan maar Sydney houdt haar tegen. ‘Niet doen.’ Zegt hij zacht. Michelle begrijpt het, ze gaat weer zitten en begint aan de onderkant van haar jurk te friemelen. ‘Is het huis wel mooi genoeg?’ vraagt ze dan ineens onzeker.
‘Michelle!’ met een lieve toon pakt hij haar hand. ‘Je bent zo mooi, ze kijken vast tegen je op. Jij bent hun voorbeeld, snap je dat? Je moet niet zenuwachtig zijn, gekkie.’
De woorden van Sydney stellen haar gerust, en ze kan niet meer wachten tot dat de eerste komt.

Afbeelding
‘Ik hou van je.’ Verliefd kijkt Michelle hem in de ogen aan.
‘Ik nog meer van jou..’ hun hoofden gaan naar elkaar toe, maar net voordat hun lippen elkaar raken, komt de eerste deelnemer al binnen. Ze kucht even, en Michelle en Sydney kijken tegelijk op.

Afbeelding
Vastberaden komt de vrouw naar binnen lopen.
‘Hoi.’ Lacht Michelle naar haar.
‘Leuk dat je er bent..’ Sydney denkt na. Hoe heette de eerste deelnemer alweer?
‘Cleo.’ Lacht ze lief, en loopt verder.
‘Mooie jurk zeg.’ Lacht Michelle, terwijl ze naar de jurk van Cleo kijkt.
‘Dankjewel, Michelle.’ Zegt Cleo, terwijl er een grote glimlach op haar mond verschijnt.

Afbeelding
‘Je bent mooi zeg.’ Bewonderend kijkt Michelle naar Cleo toe, die blosjes op haar wangen krijgt.
‘Neem plaats Cleo, dat gaan we je meteen wat vertellen.’ Sydney wijst naar de stoel tegenover hem.

Afbeelding
Niemand van jullie weet het, maar we gaan een test shoot houden.’ Zegt Michelle dan.
Verbaast kijkt Cleo op. ‘Een test shoot?’
‘Ja, je mag uit de kast een leuke bikini of badpak kiezen, en dan maken we een mooie foto van jou.’ Sydney wijst naar de witte kast die in de hoek staat.

Afbeelding
Cleo staat meteen op en loopt naar de kast toe. Sydney en Michelle zijn allebei benieuwd wat ze kiest.

Afbeelding
Even later heeft Cleo een mooie felroze badpak gekozen. ‘Het staat je goed.’ Knikt Sydney naar haar, terwijl hij naar de camera loopt.

Afbeelding
Michelle staat ernaast en wijst naar een plek. ‘Ga daar maar staan en neem een pose aan, je mag gewoon zelf kiezen welke.’

Afbeelding
‘Wauw, mooie pose Cleo!’ lacht Sydney terwijl hij een foto schiet. En dat geld bij elk model: ze zijn allemaal een genot om naar te kijken!

Afbeelding
Zo hebben we Cleo,

Afbeelding
Esmeé,

Afbeelding
Jade,

Afbeelding
Jasmin,

Afbeelding
Shannon

Afbeelding
en Selena.

Afbeelding
Na de foto shoot zitten ze allemaal in de warmwaterbron. ‘Het zijn geweldige foto`s dames.’ Lacht Sydney, terwijl hij vastberaden zijn duim omhoog steekt.

Afbeelding
Dan staat Michelle op.

Afbeelding
‘Jullie hebben nog niet eens helemaal dit huis gezien, dus daar hebben jullie nu tijd voor! Neem een bad, ga een spelletje doen of verken het hele huis. Ik heb het zelf ingericht, dus ik hoop dat het bevalt!’

Afbeelding
Alle meiden beginnen te juichen, en stormen het huis binnen. Michelle gaat weer in de warmwaterbron zitten, en kruipt tegen Sydney aan. ‘Ze vinden je geweldig.’ Lacht hij, om Michelle gerust te stellen. ‘Dat hoop ik dan maar.’
Sydney lacht, en geeft Michelle een kusje.
Jenny

Re: Soap: Sims Top Model

Haha, dankjulliewel voor de reactie's! Zo heb ik nog meer zin om te updaten. :D

EDIT: Ik ga nu even simsen, foto`s maken en dan tekst erbij. en dan heb ik weer een update! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie