Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2019 berichten • Pagina 31 van 101

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Famillie van vliet*G2 Eline Hoofdstuk 3 update 29-07

^Jeej nieuwe laptop is nog niet eens bekend.

ik krijg denk ik mijn geld terug, en dat is niet de volle mep wat ik hier voor heb betaalt. En ik heb geen geld voor een andere laptop, tenminste om bij te betalen.

Dus het is nu nog maar even af wachten wat er met de Vlietjes gaat gebeuren (zeg ik in tranen)
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Famillie van vliet*G2 Eline Hoofdstuk 4 update 30-07

^Waarom zeg je hier goeie update en dan op de site wat anders?

De update is heel begrijpelijk,

ze gaat naar de psycholoog, door dat niemand haar geloofde over die schimmen, dan belt bas ineens op en zegt hij dat hij ze ook heeft gezien, en de sims levens gaan gewoon door, die kun je niet cheaten, dus ofc wordt ze jongvolwassen en moet ik ook door met een verhaal ;)

En het was even om jullie uit te testen hoe jullie zouden reageren op een stuk verandering;)
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: 10G Famillie van vliet*G2 Eline Hoofdstuk 4 update 30-07

Thankssss. ;D Nu snap ik het weer. Alleen klopt dat gesprek met Bas niet helemaal als ik het zeggen mag. ;$

wat ik dus bedoel;
'"En ze denken nog steeds dat Bas of Jude haar hebben vermoord, maar ze hebben geen bewijs niks. Dus hebben we z'n huis arrest band totdat het onderzoek zowat klaar is, en dat zuigt heel erg."'

Als Eline dat tegen Bas zegt, dan klopt het schuingedrukte stukje niet. Dan moet Bas dus jij worden.
Als Bas het zegt, dan klopt het ook niet helemaal, want dan moet Bas dus ik zijn.

Dat onderstreepte snap ik ook niet helemaal. ;$ Verder vind ik het wel een leuke update, nu ik het ook beter snap. :thumbsup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie