Omdat het de laatste tijd zo stil is rond mijn verhaal (in jullie ogen) heb ik een twitter aangemaakt om te laten weten waar ik op een dag mee bezig ben voor Velvet Snow, en 10G van vliet!
Dus follow me! Leave me a note, en vragen zijn altijd welkom
Ik zou echt mn twitter in de gaten houden daar komt alle update nieuws op wanneer ik van plan ben te gaan updaten etc! Dus echt checken lieverds! En natuurlijk post ik nog hier wanneer er een update online IS. maar goed.
Oops dikke powerposts , maar goed
Als jullie even zouden willen reageren op mijn vragen zou ik dat ook fjn vinden want dan kan ik misschien een soort van wedstrijd of inschrijf formulier maken voor wie met mij wil samenwerken aan een verhaal
Het is juist helemaal niet 'jatten', misschien vragen ze het zelfs als iemand dat wil doen. Ik zou het juist leuk vinden, heb je alleen maar 'meer reclame'.
Coowwll Maar ik heb een vraagje aan je... Hoe doe je dat wat jij hebt bij de index?? Ik wil nu toch wel mijn verhaal op weebly, maar ik ga het anders doen
@ Essel: Ik heb een site gemaakt over hoe hoe weebly werkt, www.hoewerktweebly.com (als ik eht goed heb) Ik heb gereageerd in mijn box en heb liever niet dat je daar de link zet maar mij gewoon even maild:)