Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 228 van 250

redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Re: Wat wil je kwijt.

Ben eindelijk weer eens een paar dagen aan t simmen zonder al te grote problemen, deze nieuwe comp doet het dus prima. Had alleen wat kleine dingen in twinbrook die niet klopte dus speel nu in sunsetvaley maar daar doen de geesten erg raar op het kerkhof :(
Weet niet of er meer mensen dit hebben maar elke x als er al geesten komen op het kerkhof dan gaan ze meteen naar de ingang/uitgang en komt hun auto te voorschijn en gaan ze er in vandoor :? Als mn sim met een geest wil praten verdwijnt die geest meteen :dag
En mn doodsbloemplant krijg ik niet tot leven dit kon toch wel?(mn sim heeft level 10 tuinieren ) Ach ik moet zeggen als dit alles is dan vind ik het best heb eindelijk weer heerlijk gespeelt :applaus
FranSor
Beheerder Beheerder

Heel veel was gedaan! :D

Er zitten aardig wat vliegen in mijn keuken en schuur maar er staat nergens eten. What to do? (Ik heb al van die plakdingen opgehangen en er zit ook een mot aan vast IEEWW!)
Afbeelding
FranSor
Beheerder Beheerder

:applaus Goed idee.

Nu halen ze hun hele familie erbij!

Ik ging net kijken voor een katje op de site van het asiel. Ik vond het te zielig, ik heb het snel weggeklikt. :cry
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten