Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2019 berichten • Pagina 27 van 101

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Famillie van vliet*G2 Eline Hoofdstuk 2 update 08-07

thanks everybody!!

Pfoef het is nu veelste warm om te gaan updaten, maar dat snappen jullie zelf denk ik ook wel.
Ik hoop dat iedereen ondanks dit plakkerige weer toch er van kan genieten langs het water. En dat iedereen veel zwem plezier mag hebben!

Misschien dat ik vanavond een kleine update doe, ligt er een beetje aan hoelaat ik terug ben van het zwemmen en hoe kapot ik daarvan ben.
AnsjJ2

Klopt! maar ik ben meer aan het werk en aan het typen voor Velvet Snow & voor 10G dan dat ik update, lol. Maar goed, vanavond werken van 5 tot half 10, en dan heb ik misschien nog wel zin om sims op te starten.

Misschien kunnen jullie helpen met dit probleem: Mijn sims is langzaam, opeens. Sinds dat je de nieuwe update moet downloaden is dat zo, maar die heb ik nog niet gedownload. |Zal ik hem downloaden of geeft die nog meer problemen?
laura134
Podium hulp Podium hulp

AnsjJ2 schreef:Misschien kunnen jullie helpen met dit probleem: Mijn sims is langzaam, opeens. Sinds dat je de nieuwe update moet downloaden is dat zo, maar die heb ik nog niet gedownload. |Zal ik hem downloaden of geeft die nog meer problemen?
Misschien weet iemand het bij de technische vragen, ik denk namelijk dat je daar sneller antwoord krijgt =)
p.s. heeeeeel mooi dagboek :thumbsup
Afbeelding

BDA my love's, my everything's <3
AnsjJ2

Hoi Hoi lieverds!

Ik weet dat ik de laatste tijd veel beloof en het niet echt nakom, maar ondanks dat het nu eindelijk vakantie is (en ik daar amper van kan genieten) moet ik toch werken.. En dat is nogal slopend.. Maar goed, de tijd dat ik wel bezig ben aan een verhaal dat merken jullie niet echt aan het 10G verhaal, waar ik natuurlijk ook druk mee ben., ik probeer natuurlijk zo snel mogelijk te updaten. Maar wat niet gaat, dat gaat af en toe niet.

Het huis waar ik in speel met Eline etc, dat loopt heel erg langzaam en als ik er al aan denk om te gaan moeten updaten denk ik: Yuk , weer een uur voor een paar foto's. Maar toch zal ik mij daar even over heen moeten zetten en dan kan ik weer verder met mijn liefde volle gezinnetje..

Maar goed, ik werk dus hard aan velvet snow en hoop het echt zo snel mogelijk online te kunnen gaan zetten. Ik hoef niet zo veel meer, maar toch ook wel weer veel. Bouwen, foto's maken en uploaden duur natuurlijk ook erg lang!

Oke, ik ben dus zwaar aan het multitasken en voel zelf ook wel dat ik jullie een beetje teleur stel. Ondanks ik dat echt niet wil werk ik zo snel mogelijk aan een update!

Zal ik eventueel een blog bijhouden met wat ik doe aan de verhalen , of over dagelijkse dingen die ik doe zodat jullie kunnen zien wat ik er aan doe?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie