simcooper schreef:
ik heb sinds vanmiddag overal roode vlekken , blauwe tong , rode ogen en vreselijke hoofd pijn
ik ga dus vroeg naar bed ( rond 12 uur )
Haha. Ik heb vakantie, moet de komende week alleen vrijdag werken (paar uurtjes oppassen) en verder is er niemand hier die wilt computeren Nouja, tot 3 uur iig.
hiki schreef:@ revolutionart shoutbox willen we niet, dat is een bewuste keuze.
Chat is er wel maar die openen we alleen als we een echte chat houden al waren we de laatste keer vergeten hem te sluiten na de chat
We vinden dat we op een of andere manier toch een beetje verantwoordelijk zijn voor alles hier en een shoutbox en chat moet ook weer gemonitoord worden en daar hebben we (voorlopig) geen zin in.
Chatbox word veel gebruikt op punkyfish.nl aquaria etc. werkt allemaal goed je stelt bepaalde regels op en dat chat systeem registreert alles dus achteraf als er klachten zijn kan je het opzoeken en er wat tegen doen handig
Chatbox zoals op www.koikarperforum.nl werkt ook uitstekend en iedereen gedraagt zich normaal je kan de simpele regels maken van als je je niet gedraagt word je gebanned van de chat/shoutbox etc. ik ben zelf altijd een voorstander geweest ervan.
Maar daarbij zeg ik meningen zijn verdeeld natuurlijk gellukig anders werd het zon eentonig wereldje
Ik wil weer verder gaan met schilderijen maken in TSR workshop, maar moet ik nou de nieuwste versie downloaden, of kan ik gewoon nog in deze (van april) gebruiken?