Moet binnenkort maar eens met TSRW aan de slag gaan..

118 berichten • Pagina 5 van 6
Bedankt voor het aanbodZemm schreef:Zou je een .wrk bestandje kunnen uploaden (bv megaupload/mediafire etc). Dan kan ik misschien zien wat er verkeerd aan is.Maar de glans zie je zeker niet in TSR Workshop Zelf?
Maar van trappen heb ik geen verstand. Dus doe de bank maar.
EDIt: of was het al gelukt?
Zal is even kijken en dat tipje opvolgenZemm schreef:Wat je nog zou kunnen doen, is alle bestanden van de originele trap importeren in de Workshop en dan het .sim3package bestand daarvan weer in je spel te zetten. Als je het zelfde probleem hebt, dan is het een bug in de workshop. Doet de trap het goed heb je zlef iets verkeerds gedaan.
In principe als je eigen models niet langer, breder etc. ten opzichte van de originele zijn, zou alles gewoon goed moeten zijn.
Anders maar even vragen op de forums van TSR.
ok dat is duidelijk :applaus bedankt.Zemm schreef:De glans wordt bepaald door de specular. Alleen deze gebruikt hij alleen bij metaal en rubber patronen (en misschien nog wat andere), maar bij bijvoorbeeld een diverse patroon niet. Ik weet alleen niet of het er wat te maken heb, omdat ik de gloed niet ziet op de screens.
En het glas kan je veranderen in material editor, die komt als je op de drie puntjes klikt bij default material (ergens bij die meshtab). En dan kan je de kleur en transparantie bij diffuse veranderen.
Geupload: http://www.filefactory.com/file/b2a15h7 ... stairs.rarZemm schreef:Als je ergens het .wrk bestandje upload, wil ik er best wel even naar kijken. (hier kan je niet uploaden)
Kan alleen niet garanderen dat ik iets ziet.
kyta1702 schreef:je kunt BLENDER gebruiken, dit programma is gratis.
succes, als je vragen hebt , aarzel niet ze te stellen hier..