Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

276 berichten • Pagina 9 van 14

Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Re: Lauren &the next generation! UPDATE 13 p.13 EIND SEIZOEN

SEIZOEN 2

Update 1: Hij en zij

Afbeelding Afbeelding
'De dagen gaan snel voorbij' Fluisterde Shane in mijn oor.
Ik knikte kort, ik deed niet veel moeite om naar hem te luisteren. Ik had zo'n slaap. Isabella had ons weer de hele nacht wakker gehouden. We zaten op de bank een enge horror film te kijken wat ons helemaal niet boeide.We durfden niet terug naar onze kamer, Isabella was een heel lichte slaper en ze wordt altijd wakker met het kleinste geluidje. Het werd bijna ochtend mijn maag begon te knorren.
'Wil je iets eten?' Vroeg ik aan Shane
'Niet echt.' Antwoordde hij met zijn ogen halfopen.
'Ik ga iets eten.' Zei ik toen ik zijn grote arm van me af deed.

Afbeelding

Met kleine passen sloop ik naar de keuken. Ik probeerde heel stil te zijn want als Isabella gestoord wordt terwijl ze slaapt zal ze ons er flink van langs geven en ons nog een hele nacht wakker houden. Ik maakte me wel een beetje zorgen over dat ze zo weinig sliep..
Ik maakte snel iets makkelijks klaar, 'iets met eieren' geloof ik. Ik was nog steeds heel erg slaperig en had geluk dat ik niets liet aanbranden. Ik zou toch niet willen dat zo'n mooie keuken naar de knoppen ging...

Afbeelding

'Shane, kom je iets eten..' Fluisterde ik, maar die was natuurlijk al in slaap gevallen.
Hij had de televisie aan laten staan en lag te slapen op de afstandsbediening die begon als een gek te zappen door allerlei zenders. Ik wurgde de afstandsbediening bijna om het onder zijn kont vandaan te krijgen en zette de tv uit.

Afbeelding

Dus ging ik helemaal in mijn eentje aan tafel zitten. Dat vond ik eigenlijk niet zo erg. De laatste tijd had ik helemaal genoeg van Shane's op-niets-trekkende babbeltjes. Hij kon er zelf niet veel aan doen. We sliepen al 4 dagen niet in ons eigen bed, maar op de banken. Ik had gezegd dat we Isabella eens naar de dokter moesten brengen over haar slaapprobleem. Dat vond hij de slechtste idee die hij ooit gehoord had, had hij nog gezegd.
'Mijn dochter heeft geen problemen' Had hij er nog bij aangevuld.

Afbeelding

Gelukkig lag ze nu wel eens te slapen voor langer dan 2 uur, iets wat ze normaal nooit doet. Ze was het mooiste kindje die ik ooit gezien had, en ik heb al veel kinderen gezien. Ze had mijn haarkleur maar de ogen van haar vader en haar tantes. Tante Lily kwam vaak op bezoek, al vond ze het nu na een jaar nog steeds vreemd dat ze op 17 jarige leeftijd tante genoemd werd. Ze hield zoveel van Isabella, ze nam haar soms de hele dag mee naar het park of overdekte speelruimte zodat ik en Shane een beetje konden slapen.

Afbeelding

Ik werd nu wel heel erg moe en besloot net als Shane een dutje te doen op de bank. Ik viel onmiddellijk in slaap.

-
-

Afbeelding

Ik werd wakker met zachte sisgeluidjes die uit de badkamer kwamen. Shane stond in de douche. Ik keek heel even op mijn horloge. Ik had ongeveer 6 uurtjes geslapen op de bank. Ik rekte me uit, maar nog steeds had ik zo'n slaap. Plots kreeg ik een idee. Misschien moesten we verhuizen. Naar een nog groter huis met meerdere slaapkamers zodat Isabella een aparte kamer had. Maar we waren pas verhuisd. We betaalden nog steeds de schulden van Shane af met ons spaargeld en geen van ons twee had een baan.

Afbeelding

Misschien konder we een kamertje bijbouwen voor haar. Rosaline zou ons kunnen helpen. Ze is namelijk architect. Dan hoeven we niet zoveel geld uit te geven. Het zou nog wel eens kunnen duren voor we alletwee een goede baan zullen krijgen. Shane had zijn carrière als profvoetballer opgegeven voor mij en Isabella. Hij zou dan steeds in het buitenland moeten zijn en voortdurend heen en weer reizen. Hij zou ons nauwelijks zien. Dus stopte hij ermee. Aan de ene kant vond ik het heel erg, maar aan de andere kant ontzettend lief.
Ons leventje hier in Twinbrook was fantastisch begonnen, nu maar hopen dat het zo blijft.

Afbeelding

Ik liep stilletjes naar de kamer om te kijken of ze al wakker was geworden. Ik opende de deur op een kier en stak mijn hoofd ertussen.

Afbeelding Afbeelding

De kleine boefje was allang wakker en zat stiekem in haar neus te peuteren.
'Nee Isabella niet doen.' Zei ik met een strakke blik.
'Ze verstopte haar vinger heel snel achter haar rug en begon toen te giechelen.'
Ik liep naar haar toe en haalde haar uit het wiegje. Dat vond ze blijkbaar heel fijn en begon nog harder te giechelen. Toen ik haar begon te kietelen krijste ze het uit en brulde van het lachen. Ze had zo'n aanstekelijke lach. Ik lachte mee en ik kon zo wel uren doorgaan.

Afbeelding

Ik bracht haar naar de woonkamer en zette haar op de grond neer. Ik nam ook een paar speelgoedjes mee en haar beertje waar ze zo van hield. Ze knuffelde de beertje en aaide hem. Ze was zo schattig, ik kon mijn ogen niet van haar afhouden.

Afbeelding

Toen Shane uit de badkamer kwam werd ze helemaal gek en ze was zo opgewonden. Ze was zo blij hem te zien en stak haar armpjes naar hem uit. Hij pakte haar handjes vast en ze begonnen te spelen. Het was zo leuk hun zo te zien. Ik was de gelukkigste persoon op aarde op dit moment. Isabella en Shane. De enige personen voor wie ik nu leef. Hij en Zij.

Afbeelding

Terwijl Shane zo bezig was met Isabella maakte ik daar gebruik van om even het vuil buiten te zetten en de boel een beetje op te ruimen. Ik had al een hele tijdje niet meer gepoetst ofzo en ik had morgen alweer een afspraak met een werkgever. Het zou een drukke week worden. Gelukkig was het niet zo'n warm weer meer als vorige week. Het begon te regenen. Daar was ik dol op...
Afbeelding
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Re: Lauren &the next generation! UPDATE 1 p.17 SEIZOEN 2 !

Update 2: Slaap kindje slaap

Afbeelding

'Isabella stop nou !' Kon ik alleen maar uitbrengen. De tranen stroomden over mijn wangen en ook over die van haar. Ze krijste en gilde maar wilde nog niet slapen.
'KIND JE BENT AL 24 UUR WAKKER !' Gilde ik weer
'Rustig.' Zei Shane
Ik leunde mijn hoofd tegen zijn schouder en bedekte met gezicht met mijn handen.
'Ik kan dit niet meer aan, wat moeten we doen.' Vroeg ik hem met natte ogen
Hij zei niets en zuchtte heel diep een paar keer. Isabella snikte en sloeg met haar kleine handjes aan mijn heup. Ik keek op en zag dat ze nietmeer zoveel huilde.
'Wat is er?' Vroeg ik haar. Ze keek mij met schaapachtige ogen aan en ging toen zitten.

Afbeelding

We bekeken haar zo even en uiteindelijk viel ze zomaar in slaap, het was ongelofelijk het leek wel magie. Ik en Shane keken elkaar op hetzelfde moment aan en hij glimlachte naar me. Ik glimlachte terug en hij gaf me een stevige knuffel.
'Eindelijk kunnen we slapen.' Fluisterde ik
Ik ging op bed liggen en Shane kwam naast me liggen.

Afbeelding

'Zouden we haar echt niet naar de dokter brengen?' Waagde ik
'Waarom wil je dat zo graag dan?! Ik begrijp je echt niet !' Fluisterde hij op een schreeuwtoon
'Waarom denk jij dan dat ze niet slaapt? Er is iets mis !' Antwoordde ik op dezelfde toon terug

Afbeelding

'Da's simpel, we hebben allebei nog nooit geleerd hoe je een kind moet opvoeden.' Legde hij uit 'We weten niet precies hoeveel slaap ze nodig heeft en wanneer je een kind eten moet geven. Mijn oudste zus heeft daar een cursus voor gehad.'
'En jij denkt dat wij nu ook zo'n cursus moeten volgen?' Vroeg ik
'Nee dat moet jij doen.' Zei hij
'Wat? Ik alleen? Sorry hoor maar jij bent haar vader, jij moet ook helpen !' Zei ik boos
'Daar heb ik geen tijd voor, ik moet gaan werken en zo'n ding is de taak van een moeder.'
'Dat is belachelijk Shane ! In welke eeuw leven wij? Natuurlijk moet jij ook zorgen voor haar.'

Afbeelding

Zonder iets te zeggen stond hij op en liep naar de kleerkast, haalde zijn hemd en zijn broek eruit.
'Waar ga je naartoe? ' Vroeg ik met wijdopen ogen
'Ik ga met een paar vrienden lol maken ! Ik heb ook vrije tijd nodig !' Beet hij
'O, loop maar weg loop maar weg !' Riep ik hem nog na
'Hij sloeg de deur dicht en ik schrok even en hoopte dat Isabella niet wakker zou worden.

Afbeelding

Ik volgde hem snel tot in de woonkamer en keek uit het raam. Het regende nog steeds. Shane zag er behoorlijk kwaad en gestrest uit. Hij stapte in de auto en reed weg richting de stad.

-
-

Afbeelding

De volgende morgen lag Shane niet naast mij. Sterker nog, hij was helemaal niet gekomen. Zijn kant van het bed zag er nog goed en onbeslapen uit. Ik vraag me af waar hij de hele nacht gezeten heeft.

Afbeelding

Ik liep naar de gang, Isabella lag nog steeds te slapen, wat ik nog steeds een mirakel vond.
De telefoon stond recht voor mijn neus. Zou ik hem bellen? Ik pakte de hoorn op en toetste de nummers in.
'JAA!?' Schreeuwde Shane. Op de achtergrond hoorde ik heel veel lawaai en muziek.
'Waar zit jij?' Schreeuwde ik boos

Afbeelding

'Ehh Lauren?' Vroeg hij toen
'WAAR ZIT JIJ?' Riep ik luider
'Euhmm, moet ophangen ik kom zo naar huis doei.' Zei hij en hing op
Waar zou hij toch zijn?

Wordt vervolgd...

Waar denk jij dat Shane nu weer zit?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie