Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

revolutionart
Podium hulp Podium hulp

Even voorstellen dan maar :P

Hallo.

ik ben Mark
21 jaar

Ben graphic designer: Webdesign, pro 3d modeller(ontwerpen), video design etc. dat doe ik allemaal dus.

Heb ooit de sims 1 gedownload met een vriend en sindsdien hebben we alle expansion packs voor de sims 1 gekocht toen de sims 2 gekocht met alle expansions :P en nu zijn we dan alweer bezig aan de sims 3 natuurlijk.

heb vroeger welleens wat gemaakt voor de sims 2 meshes en nu dus begonnen bij de sims 3 en deze site sprak me het meeste aan om rond te hangen dus vandaar dat ik hier zit :thumbsup heb me eerste 2 meshes bijna klaar nieuwe trap en railing erg leuk allemaal.

Ik heb zo nu en dan eens huizen/woonkamers etc. ontworpen in 3D studio max en vandaar dat ik het leuk vind om wat te maken voor de sims 3 tevens heb ik all gewerkt aan andere spellen om spullen te maken en zelf hele games omgebouwd maar goed dat is niet voor hier :P

dat was het wel zo denk ik vragen mag altijd en nou lijkt me leuk hier :applaus

Greeets ;-)

http://www.revolutionart.nl
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: Even voorstellen dan maar :P

revolutionart schreef:Hallo.

Ben graphic designer: Webdesign, pro 3d modeller(ontwerpen), video design etc. dat doe ik allemaal dus.
Als we ooit nog hulp zoeken bij iets voor onze site weten we je te vinden :twisted

;-)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie