Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

156 berichten • Pagina 3 van 8

caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je later worden?

oké, euh
later wil ik dokter worden of dierendokter, dat leek me
altijd al tof (wel lang studeren :glare )
vader is natuurlijk ook heel leuk maar dan moet ik nog wel eerst een goede vrouw ontmoeten XD
maar ben nog maar 14, tijd genoeg :p

Laatst gewijzigd door caesar11111 op di 27 jul 2010, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.

laura134
Podium hulp Podium hulp

Ik wil sowieso een beroep dat met dieren te maken heeft, en waarschijnlijk wil ik dierenarts-assistente worden.. Maar dan moet ik wle 2 opleidingen doen, maar dierenarts-assistente lijkt me gewoon een heel mooi beroep.
Afbeelding

BDA my love's, my everything's <3
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik wil ook graag dierenarts worden, momenteel dan, want bij mij verandert het steeds... xD Er zijn gewoon zoveel leuke beroepen... Hoewel ik moet zeggen dat het al een tijdje niet is veranderd. Ik weet in elk geval bijna zeker dat ik de medische kant op ga. O ja, en schrijfster, alleen weet ik niet wanneer ik dat ga doen. ;) Oh, en ook nog mama natuurlijk, maar dat duurt nog zo'n 10-15 jaar, als ik tegen die tijd een leuke papa heb gevonden.. Nou, ga het later druk krijgen ;)

V Jup, was ik al van plan. Maar het kan ook dat ik er pas later tijdens me pensioen mee ga beginnen, want dan hoef ik niet voor de kindjes te zorgen, die zijn al het huis uit (neem ik aan). Ach ja, ik zie wel. Eerst maar me school afmaken...

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op do 15 jul 2010, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.

lrtz
Snackventer Snackventer

Ik wil later kinderarts worden, maar ik vind het ook leuk om verhalen te schrijven. Ben er nu met eentje bezig en die is al 12 A4tjes lang...
Maar ja, kinderarts staat er al een tijdje want meestal wil ik de volgende dag weer iets anders. Hoef nu nog niet te beslissen ben pas 14 en zit in 2gym
Afbeelding
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Hikari-desu schreef:s ik al van plan. Maar het kan ook dat ik er pas later tijdens me pensioen mee ga beginnen, want dan hoef ik niet voor de kindjes te zorgen, die zijn al het huis uit (neem ik aan).
ik heb nog ooms die bij me oma wonen
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie